مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد:

ارائه تسهیلات به مستاجران نیازمند

ارائه تسهیلات به مستاجران نیازمند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۴ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه به مستاجران نیازمند این استان برای کمک به تامین ودیعه اجاره مسکن آنها خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرسول شیخی‌زاده در ادامه افزود: برای کمک به تامین ودیعه مسکن نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و از محل هم‌افزایی بنیاد مستضعفان و صندوق قرض‌الحسنه امداد، ۶۸ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال و مدت زمان بازپرداخت آن پنج ساله است، افزود: زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های پرجمعیت و خانواده‌های دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه برای اجاره مسکن هشت هزار و ۳۵۵ نفر از مددجویان این نهاد ۱۴ میلیارد ریال از طریق بنیاد مستضعفان کمک ‌شد، اضافه کرد: سال گذشته از طریق این نهاد ۱۲۰ میلیارد ریال به ساخت و بازسازی یک هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمک شد.

هم ‌اکنون حدود ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان قرار دارند که از این تعداد هشت هزار و ۳۵۵ خانوار اجاره نشین و فاقد مسکن هستند.

ایرنا

برچسب ها:

تسهیلات 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman