لزوم برندسازی در صنعت موزائیک رزن
رییس صنعت، معدن و تجارت رزن با تاکید بر ضرورت برندسازی موزائیک تولید شده در این منطقه گفت: برندسازی و شناسنامه دار شدن این صنعت موجب توسعه بازارهای فروش و ایجاد ارزش افزوده می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد سهیلی اظهار داشت: رزن یکی از قطبهای تولید موزائیک کشور محسوب میشود و فعالان این رشته دارای مهارت و تخصص ویژه ای هستند که نیاز به ساماندهی دارند.
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
تازهترین اخبار ساختمان
6400 واحد در شهر قم در حال نوسازی است
ضرورت آموزش و تبادل تجربه در اجرای موفق مبحث 19
امروز، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی
کاربرد انواع سوله در صنعت و ساخت و ساز
کدام خانه های باید مالیات 12 برابری بپردازند؟
آیا افزایش حق مسکن کارگران منتفی است؟
تولید و ساخت تابلو برق
ضرورت، خدمات و انتخاب بهترین سرویس نگهداری آسانسور در تهران
بنیاد مسکن مکلف به خرید سیمان و فولاد از بورس کالا شد
مقایسه 3 شرکت لوله بازکنی سعادت آباد (نظرسنجی از مشتریان آنها)
قیمت های نجومی با جولان مافیا در بازار مسکن
زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مشخص شد
فرایند ساخت مسکن ملی از 2.6 میلیون واحد عبور کرد
خبرهای عجیب برای صاحبخانه ها!
بازار سیمان روندی ثابت در پیش گرفته است
پربازدیدترین اخبار
بنیاد مسکن مکلف به خرید سیمان و فولاد از بورس کالا شد
ضرورت، خدمات و انتخاب بهترین سرویس نگهداری آسانسور در تهران
تولید و ساخت تابلو برق
آیا افزایش حق مسکن کارگران منتفی است؟
نقش واسطه های ملکی در معاملات مسکن تغییر خواهد کرد
کاربرد انواع سوله در صنعت و ساخت و ساز
کدام خانه های باید مالیات 12 برابری بپردازند؟
امروز، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی
اجاره خانه های زیر 20 متر در پایتخت رونق گرفت!
ضرورت آموزش و تبادل تجربه در اجرای موفق مبحث 19
6400 واحد در شهر قم در حال نوسازی است
مجازات معامله امتیاز مسکن ملی در پرند چیست؟
نرخ سود وام مسکن در چین کاهش می یابد
پرمعامله ترین نواحی پایتخت کدام مناطق بوده است؟
بازار سیمان روندی ثابت در پیش گرفته است