نگرانی در آمریکا از پویش عدم پرداخت اجاره

نگرانی در آمریکا از پویش عدم پرداخت اجاره
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۶ | ۱۳۹۹/۰۲/۱۴

در حالی که موارد بیکاری مردم آمریکا رو به افزایش است، گروه‌های مدافع حقوق مستاجران، تلاش‌های خود را برای متقاعد کردن دولت به توقف دریافت اجاره و دریافت اقساط وام‌ها تشدید کرده اند.
به گزارش اخبار ساختمان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: گروه‌های مدافع حقوق مستاجران در آمریکا در شهرهای مختلف این کشور از نیویورک گرفته تا لس آنجلس، میلیون‌ها نفر از مالکان را به خودداری از دریافت اجاره بها در این ماه میلادی تشویق می‌کنند که این موضوع، مالکان را نگران کرده است.

در حالی که موارد بیکاری مردم آمریکا رو به افزایش است، گروه‌های مدافع حقوق مستاجران، تلاش‌های خود را برای متقاعد کردن دولت به توقف دریافت اجاره و دریافت اقساط وام‌ها به سبب آسیب دیدن اقتصاد از شیوع ویروس کرونا تشدید کرده اند.

این تلاش در رسانه‌های اجتماعی با به راه افتادن هشتگ "دریافت اجاره را متوقف کنید"، برگزاری تجمعات اینترنتی و اعتراض‌های فردی در داخل خودروها برای حفظ فاصله اجتماعی، آغاز شده است.

آلکساندرا اوکاسیو کورتز از نمایندگان دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا گفت:" انجام این کار غیر ممکن نیست. اینطور نیست که ما نتوانیم این کار را انجام دهیم. ما به اندازه کافی سیاستمدارانی نداریم که خواست سیاسی داشته باشند که واقعا به مستاجران کمک کنند. "

تحلیل بازار

برچسب ها:

بازار اجاره ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman