از سوی سیمان صوفیان کسب شد:

اخذ لوح زرین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری

اخذ  لوح زرین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۵۸ | ۱۳۹۸/۱۲/۰۶

شرکت سیمان صوفیان در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری موفق به کسب لوح زرین شد.
به گزارش اخبار ساختمان، پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری با رویکرد نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت مندی مصرف کنندگان و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت صنعت معدن تجارت، برگزار شد.

ولی اله اخلاقی فرد مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه این همایش اظهار داشت: «همایش کیفیت» ابزاری برای اندازه گیری شاخص های مرغوبیت یک محصول و ایجاد بستری برای تبادل اندیشه و ارائه راهکار عملی و کاربردی به جهت توسعه و ارتقاء استاندارد کیفیت محصولات و خدمات و نمادی برای ارج نهادن به زحمات مدیران و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات درجه یک در کشور است.

اخلاقی فرد با یادآوری اینکه کیفیت باید سرلوحه کارهای تولید قرار داده شود افزود: اصلی ترین شاخص رضایت مشتریان داشتن کیفیت بالا است.

وی تصریح کرد: ارجحیت ذینفعان را اصلی ترین تعهد و الزام خود می دانیم و تلاشمان براین است که با افزایش رضایت مشتریان از طریق اهمیت نظرات مشتری و وفادار سازی آنها، رعایت حقوق سایر ذینفعان (سهامداران، کارکنان، جامعه و تامین کنندگان)، دامنه فروش محصولات شرکت در بازارهای داخلی و خارجی افزایش یابد.

در پایان اخلاقی فرد کسب لوح زرین این همایش را به تمامی همکاران خود در شرکت سیمان صوفیان تبریک گفته و این موفقییت را نتیجه کار تیمی، همدلی، تلاش و کوشش شبانه روزی کلیه همکاران دانست.

روابط عمومی سیمان تأمین شستا

برچسب ها:

سیمان صوفیان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman