در بوستان گفتگو برپا شد

چهارمین نمایشگاه دکوراسیون و مبلمان

چهارمین نمایشگاه دکوراسیون و مبلمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۷ | ۱۳۹۸/۰۲/۲۸

با مشارکت ده‌ها شرکت و کارگاه تولیدی از مناطق مختلف کشور در نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع آغار بکار کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، در این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف تهران برپا شده است، بیش از ۱۵۰ شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحد‌های بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوین‌ترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازار‌های جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب‌تر برای شهروندان به نمایش گذاشتند.
در چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی که در سه سالن برپا شده است، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی، چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری ارائه شده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
بخش بزرگی از این نمایشگاه مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم گذاشته اند.
همه کالا‌ها و اجناس ارائه شده در چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج‌های جوان به فروش می‌رسد.
تحقق شعار سال، حمایت از تولید مبلمان داخلی و همچنین حمایت از مصرف کنندگان، اولویت و هدف اصلی برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.
چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا ۲۸ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۳ در نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

برچسب ها:

نمایشگاه مبلمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman