۲۶ تا ۲۷ شهریور امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

پنجمین همایش بین المللی پل

پنجمین همایش بین المللی پل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۲/۲۹

دبیر پنجمین همایش بین المللی پل گفت: پس از برگزاری چهار همایش تخصصی موفق بین المللی قبلی در خصوص مهندسی پل، پنجمین همایش بین‌المللی پل ۲۶ تا ۲۷ شهریور امسال با مشارکت ارگان‌ها مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، فرزاد حاتمی افزود: این همایش با موضوعات، استاندارد‌ها و آئین نامه‌های بارگذاری، طراحی و اثر زلزله بر پلها، روش‌های تحلیل و طراحی انواع پلها، ارزیابی آسیب پذیری پل‌ها در شرایط وقوع زلزله، تجهیزات آسیب شناسی و بازرسی فنی، معیار‌های مجاز بهره برداری با توجه به استاندارد‌های معتبر، روش‌های ارزیابی ایمنی، سطوح عملکرد و قابلیت اطمینان پل ها، انواع روش‌های تعمیر، تقویت و نگهداری راه، باند، پل و ابنیه فنی، سیستم‌های مدیریت پل ها، پایش سلامت پل‌ها و ابنیه فنی مربوطه، سطوح عملکرد و معیار‌های بهسازی راه، بند و پل، مطالعات ژئوتکنیکی پل‌ها مطالعات هیدرولیکی و هیدرولوژی پل‌ها برگزار می‌شود.

حاتمی گفت: همچنین سه کارگاه تخصصی در زمینه استاندارد‌ها و آئین نامه‌های ملی و بین المللی در طراحی و بهسازی پلها، پایش سلامت و ابنیه فنی، روش‌های تعمیر، تقویت و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها و ابنیه فنی ملاحظات طرح و اجرای هیدرولیک و هیدرولوژی پل‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش علاوه بر متخصصان داخلی، جمعی از استادان و متخصصان با سابقه از کشور‌های مختلف مقاله ارائه می‌کنند.

دبیر پنجمین همایش بین المللی پل گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش به نشانی ibc.aut.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره ۶۴۵۴۵۵۳۷ تماس بگیرند.

برچسب ها:

همایش پل 
عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman