مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

مجتمع 120واحدی در اختیار زوج های جوان

مجتمع 120واحدی در اختیار زوج های جوان
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۳۲ | ۱۳۹۸/۰۳/۰۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مجتمع ۱۲۰ واحدی اوقاف همدان در راستای ترویج ازدواج آسان در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، حجت الاسلام محمد کاروند در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان همدان که پیرامون برنامه‌های فرهنگی و وقف در حوزه مسکن جوانان برگزار شد، گفت: اوقاف همواره عضو فعال در ستاد سازماندهی جوانان استان همدان بوده است.

حجت الاسلام کاروند افزود: برنامه‌های فرهنگی همچون آرامش بهاری، نشاط معنوی، ضیافت الهی، بصیرت عاشورایی و یاس نبوی مهمترین برنامه‌هایی هستند که مخاطب اصلی آن را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: مجتمع ۱۲۰ واحدی اوقاف همدان برای حمایت از جوانان و قشر آسیب پذیر ساخته شده و در راستای کمک به امر ازدواج آسان جوانان کمک شایانی در حل مشکل مسکن داشته و در حال حاضر ۶۰ واحد از این مجموعه در اختیار جوانان است.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به دلیل محدودیت تعداد واحدها، تاکید کرد: اولویت ارائه این واحدها با زوج‌های جوانی است که کمتر از یک سال از تاریخ عقد آنان می‌گذرد و همچنین مجموع سنشان زیر ۵۵ سال بوده و دارای معرفی نامه یکی از ارگان‌های حوزه علمیه، بنیاد نخبگان، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و یا ورزش و جوانان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هدمان نیز افزود: جوانان رکن اصلی جامعه هستند و از این لحاظ سعی شده برنامه‌هایی برای جوانان در نظر بگیریم و از آنها حمایت کنیم.

محسن جهانشیر افزود: ارتباط اوقاف و ورزش و جوانان همدان باید تقویت شود چرا که در تأمین مسکن زوج‌های جوان و اشتغال برای جوانان استان نیازمند حمایت اوقاف و امور خیریه استان هستیم.

جهانشیر گفت: زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک قبل از همه چیز به دنبال تأمین مسکن هستند که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌ها باید بخشی از این بار سنگین را از دوش جوانان برداشت.

مهر

برچسب ها:

مجتمع ،ازدواج ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman