خرید میز اداری با کیفیت و مقرون به صرفه از اداری نت

خرید میز اداری با کیفیت و مقرون به صرفه از اداری نت
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۱۰ | ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

در انتخاب میز اداری باید به امور متعددی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون محیط اداری خود داشته باشید. میزهای اداری انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و افراد خاصی مناسب هستند.میزهای اداری بسیار متنوع هستند. شما با توجه به نوع فعالیت، فضای موجود و بررسی بودجه در کوتاه ترین زمان بهترین میز اداری را خریداری کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، در انتخاب میز اداری باید به امور متعددی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون محیط اداری خود داشته باشید. میزهای اداری انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و افراد خاصی مناسب هستند.میزهای اداری بسیار متنوع هستند. شما با توجه به نوع فعالیت، فضای موجود و بررسی بودجه در کوتاه ترین زمان بهترین میز اداری را خریداری کنید.


کارمندان می‌توانند لپ تاپ و کامپیوتر خود را روی میز قرار داده و اسناد و مدارک، خودکار و... را به درستی تفکیک کنند تا در صورت نیاز بدون اتلاف وقت به آنها دسترسی پیدا کنند. میز اداری انواع مختلفی دارد که می‌توان به میز مدیریت،کارشناسی، کارمندی، کنفرانس و... اشاره کرد.


انواع میز اداری


پیش از خرید میز باید با انواع میز اداری و کاربرد هر یک آشنا شوید. در ابتدای امر نیاز خود را بررسی کنید و با توجه به نیاز‌های مجموعه، به سراغ انواع میز بروید. در ادامه به انواع میز اداری و کاربرد هر یک اشاره می‌کنیم.


میز کنفرانس


برای برگزاری جلسات در شرکت و اداره از میزی بزرگ با عنوان میز کنفرانس استفاده می‌شود. میز کنفرانس در اشکال و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. برخی از میزهای کنفرانس چوبی و برخی دیگر شیشه‌ای هستند که برای استفاده از آنها نیاز به محیطی وسیع است. توجه داشته باشید که میز کنفرانس شیشه‌ای قیمتی بالاتر دارد و دلیل این موضوع، استفاده از شیشه در ابعاد بالا است. میز کنفرانس می‌تواند به شکل‌های مختلفی طراحی شود که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.


*  شکل‌ گرد
*  مستطیلی
*  قایقی‌شکل
*  U شکل و...


میز کارشناسی


کارشناسان مجموعه باید از میز کارشناسی استفاده کنند. این میزها طراحی خاصی دارند و متنوع اند. برخی از میزهای کارشناسی دارای جایگاه خاصی برای کامپیوتر هستند .بعضی کشوهای بسیاری را در خود جای داده‌اند و برخی دیگر ساده‌تر هستند. اندازه میزهای کارشناسی با یک‌دیگر متفاوت است و درنتیجه قیمت آنها نیز با یک‌دیگر فرق می‌کند. معمولا میز کارشناسی ارتفاعی بیشتر از دیگر میزها دارد و نسبت به میزهای کارمندی کشو کمتری دارد.

 

میز کارشناسی

 

میز مدیریت


در میان انواع میز اداری، میز مدیریت یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین میزهای موجود به‌شمار می‌آید. معمولا میزهای مدیریت در مقایسه با دیگر میز‌ها ابعاد بزرگتری دارند و دلیل این موضوع، استفاده مدیران از وسایل، اسناد و مدارک بیشتر است که باعث شده تا از فضای بیشتری استفاده کنند. طرح‌ها و رنگ‌های بسیاری برای این نوع میز وجود دارد که می‌توانید با توجه به دکوراسیون مدنظر خود، از انواع موجود بهره ببرید.

 

میز و صندلی مدیریت

 

میزهای مدیریت پایه‌های بلندی دارند و نیاز به فضای بیشتری دارند. وجود کشو در میزهای مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این نوع میزها را در مرکز اتاق قرار داد. شما می‌توانید میز مدیریت را در مدل‌های L یا U شکل تهیه کنید و متناسب با طراحی اتاق، از آنها بهره ببرید.


میز کارمندی


میز کارمندی نسبت به سایر میز‌ها طرفدار و خریدار بیشتری دارد. طراحی میز کارمندی ساده تر است و قیمت کمتری دارد. میز کارمندی در هرمکانی از اداره قابل استفاده است و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. این میز کاملا انعطاف پذیر است و از آسیب به گردن و ستون فقرات جلوگیری می‌کند.


اداری نت، فروشگاه مبلمان و پارتیشن اداری می‌باشد. در مجموعه اداری نت، شما می‌توانید میزهایی استاندارد و باکیفیت، در اقساط دو الی شش ماهه برای کارمندان خود تهیه کنید. برای مشاهده محصولات ما می‌توانید به وبسایت اداری نت https://edarinet.com/ مراجعه کنید.


آدرس خرید حضوری: تهران، محله اوقاف، خیابان دلاوران، پلاک ۱۷۸

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۲۱۲۹۳۸


سخن پایانی


استفاده از میز اداری در مجموعه و شرکت یکی از اقدامات اساسی است و باید برای هر بخش، از میزی مناسب استفاده کرد. میزهای اداری تنوع بالایی دارد و هر یک کارایی خاصی را ارائه می‌دهند که می‌توان به میز مدیریت، کنفرانس، کارمندی، کارشناسی و... اشاره داشت. میزهای اداری در کنار کیفیت بالا و استاندارد بودن باید قیمتی منصفانه داشته باشند. هر یک از میزهای مذکور قیمتی متفاوت دارند و باید برای هر یک از آنها مبلغ خاصی را پرداخت کنید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman