مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

ساخت 15 هزار مسکن ویژه فرهنگیان

ساخت 15 هزار مسکن ویژه فرهنگیان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۴ | ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: در فاز نخست ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، محسن احمدی با بیان اینکه قرارگاه ویژه تأمین مسکن معلم در صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شده است، گفت: ۱۵۰۰۰ مسکن ویژه فرهنگیان ساخته می شود.

وی جهش تولید همراه با رسیدن به سود پایدار و باکیفیت و استمرار و ارتقای روند سودآوری را اولویت های مهم صندوق در سال جدید برشمرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، فرصت سه ماهه داده شده به شرکت های زیان‌ده جهت برون رفت از زیان و رسیدن به سودآوری را یادآور شد و گفت: در سال جدید نباید در هیچکدام از زیرمجموعه های صندوق، شرکت زیان‌ده داشته باشیم و شرکت ها موظف اند از همه ابزارها جهت رسیدن به سودآوری استفاده کنند، در غیر این صورت ادغام، تجمیع یا توقف فعالیت در انتظار شرکت های زیان‌ده خواهد بود.

وی با اشاره به مأموریت های کلان صندوق، به ضرورت افزایش سودآوری به منظور ارتقاء ارزش دارایی ها و استفاده بهینه از فرصت های اقتصادی تأکید کرد و گفت: در همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه باید ضمن سودآوری پایدار و ارزشمند، در مسیر خلق منابع پایدار و اطمینان بخش حرکت کنیم.

احمدی یکی دیگر از راهبردهای صندوق ذخیره را ورود به حوزه های زودبازده و سودآور مانند بخش معدن ذکر کرد و افزود: با وجود تنوع فعالیت صندوق در بخش های مختلف، در نظر داریم وارد حوزه هایی شویم که از نظر بازدهی و سودآوری مزیت و جذابیت دارند.


ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه فرهنگیان


مدیرعامل صندوق ذخیره به تشکیل “قرارگاه ویژه تأمین مسکن معلم” در صندوق اشاره کرد و گفت: این قرارگاه در اردیبهشت ماه شروع به کار می کند و انتظار داریم با چالاکی و سرعت عمل بالا در زمینه ساخت و تولید مسکن فرهنگیان طبق برنامه ریزی ها، اقدامات مؤثر و ملموس انجام دهد و در فاز نخست ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بانک سرمایه از پشتوانه فرهنگیان و نظام آموزشی برخوردار است، تأکید کرد: اگر اعتمادسازی صورت پذیرد و بانک سرمایه مجدد اعتبار واقعی خود را به دست آورد و فرهنگیان بانک سرمایه را برای فعالیت های بانکی و دریافت حقوق انتخاب کنند، اتفاقات مثبت و کم نظیری را شاهد خواهیم بود و می توان با رسوب منابع، عمده مشکلات شرکت های تابعه صندوق را رفع کرد.

 

بیشتر بخوانید: ساخت 50 هزار مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان

اندیشه معاصر


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman