انواع گلویی پیش ساخته در طرح‌ها و سایزهای مختلف | آرکا دکور

انواع گلویی پیش ساخته در طرح‌ها و سایزهای مختلف | آرکا دکور
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۰ | ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

گچبری گلویی نوعی گچبری است که برای تغییر دکوراسیون داخلی برای تزئین سقف و دیوار اجرا می‌شود. با استفاده از این گچبری به راحتی می‌توانید از ترک خوردن دیوار و سقف جلوگیری کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، خدمات گچبری انواع مختلفی دارد که گچبری گلویی هم زیرمجموعه آن قرار دارد. ابزارهای گلویی پیش ساخته بهترین گزینه برای جایگزین گچبری‌های دستی محسوب می‌شوند. از گلویی آماده می‌توان روی گچ، سیمان و کناف استفاده کرد. این نوع ابزارها در طرح و سایزهای مختلفی در سطح بازار وجود دارند؛ علاوه‌بر این گلویی‌های آماده قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و به راحتی برای هر دکوراسیونی قابل اجرا هستند. از گچبری گلویی می‌توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.
 

گچبری گلویی


امروزه افراد بسیاری به دکوراسیون منزل خود توجه می‌کنند. گچبری گلویی نوعی گچبری است که برای تغییر دکوراسیون داخلی برای تزئین سقف و دیوار اجرا می‌شود. با استفاده از این گچبری به راحتی می‌توانید از ترک خوردن دیوار و سقف جلوگیری کنید. زمان اجرا این گچبری از نور مخفی آماده نیز استفاده می‌کنند. در اغلب مواقع از انواع گلویی با هدف تغییر دکوراسیون بین سقف و دیوار اجرا می‌شود تا فضای داخلی شما زیباتر و جذاب‌تر دیده شود. کیفیت و قیمت این نوع گچبری‌ها نسبت به کاربردی که دارند، بسیار مناسب است.

کاربرد انواع گلویی پیش ساخته

کاربرد انواع گلویی پیش ساخته


گلویی پیش ساخته به‌‌دلیل زیبایی، اجرای آسان، قیمت مناسب و... به یک گزینه عالی برای تغییر دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در ادامه به کاربرد ویژه این نوع گلویی‌ها اشاره خواهیم کرد.

*  گلویی آماده در سایز‌های مختلف در طرح و رنگ مختلف قابل اجرا هستند.
*  این نوع سازه‌ها، دکوراسیون زیبایی به محیط داخلی منزل می‌دهند.
*  با استفاده از این گچبری‌های پیش ساخته به راحتی می‌توانید فضای بین سقف و دیوار را جدا کنید و از نور مخفی پیش ساخته برای زیبایی سازه استفاده کنید.
*  با استفاده از گلویی آماده به راحتی می‌توانید اتصالات را از دید پنهان کنید.


انواع گچبری گلویی


اگر بخواهیم گچبری گلویی را تقسیم بندی کنیم در دو گروه مختلف پیش ساخته و دستی قرار می‌گیرند. گچبری‌های پیش ساخته نصب، کیفیت و قیمت مناسب‌تری نسبت به گچبری‌های دستی دارند.


*  گچبری دستی: در این نوع گچبری باید از ابزار کشویی گلویی استفاده شود. برای آماده سازی کار ابتدا باید گچ را الک کرد، سپس ملات گچ را درست کنیم. بعد از آماده سازی ملات آن را با استفاده از شمسه‌های آلومینیومی به عنوان زیرساز استفاده می‌کنیم. بعد از زیرسازی، با استفاده از کشو مورد نظر طرح دلخواه را روی گچ اجرا می‌کنیم. برای دکوراسیون سبک سنتی و قدیمی، معمولا از گچبری‌های دستی استفاده می‌کنند.

*  گچبری پیش ساخته: این نمونه از گچبری گلویی به دلیل وزن، کیفیت، نصب آسان و قیمت مناسب گزینه مناسبی برای اجرای تغییر دکوراسیون هستند. طرح‌های این نوع گچبری از قبل آماده هستند و فقط نیاز به نصب دارند.


انواع گچبری پیش ساخته


همانطور که در ابتدا مطلب اشاره کردیم گچبری‌های گلویی پیش ساخته دارای سایز و تنوع بسیار هستند که انتخاب را برای مشتری آسان می‌کنند. از گچبری‌های پیش ساخته معمولا برای سبک مدرن و مینیمال استفاده می‌کنند.


*  گچبری گلویی با نور مخفی: زمان استفاده از گلویی آماده می‌توانید از نور مخفی پیش ساخته نیز استفاده کنید. با استفاده از نورپردازی و استفاده از هالوژن می‌تواند گچبری سقف را زیباتر نشان دهد.

*  گچبری‌های ساده: این نوع نمونه از گچبری‌ها از پلی یورتان تشکیل می‌شوند و به راحتی نورمخفی آماده در آن‌ها قابل اجرا است. معمولا از این نوع گچبری‌ها برای سبک مدرن و مینیمال برای حاشیه کناف، سقف، باکس و... استفاده می‌کنند. گچبری‌های ساده دارای مزایای چون ضخامت و وزن کم، مقاومت بالا، رنگ پذیری بالا، قابل اجرا برای مکان‌های مرطوب، نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، عدم ایجاد تغییر شکل و... است.

*  گچبری گلویی سقف: یکی از بهترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون، تزئین سقف و کناره‌های دیوارها است. با استفاده از گچبری گلویی سقف می‌توانید زیبایی را به منزل خود بیاورید. این نوع گچبری‌ها مقاومت و رنگ پذیری بسیار مناسبی دارند؛ علاوه‌بر این نصب آن‌ها بسیار آسان است.

*  گچبری گلویی حاشیه: از این نوع گچبری‌ها برای تزئین دیوارهای سقف و ستون‌های داخلی استفاده می‌کنند. تنوع طرح و رنگ در این نوع گچبری‌ها کاملا مشهود است و به راحتی برای هر دکوراسیونی قابل اجرا هستند.


مزایای استفاده از گلویی پیش ساخته


گلویی آماده کاربرد بسیاری نسبت به گلویی‌های دستی دارد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:


*  نصب سریع و آسان
*  وزن مناسب
*  تنوع در طرح و رنگ
*  ابعاد مختلف
*  قابلیت نور مخفی پیش ساخته
*  مناسب برای سبک مدرن و مینیمال
*  قیمت مناسب


خرید گلویی پیش ساخته از مجموعه آرکا دکور


مجموعه آرکا دکور گلویی‌های پیش ساخته مختلفی را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف تولید می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گلویی پیش ساخته این مجموعه می‌توانید با شماره ۴۴۳۸۲۹۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید یا به وبسایت https://arcadecor.com/ مراجعه کنید.

 

خرید گلویی پیش ساخته از مجموعه آرکا دکور

 

سخن پایانی


در زمان‌های قدیم برای دکوراسیون منزل از گچ به روش سنتی و دستی استفاده می‌کردند. امروزه برای تسریع کار از گلویی پیش ساخته که زیر مجموعه سازه‌های گچی محسوب می‌شود، استفاده می‌کنند. این نوع سازه‌ها دارای تنوع رنگ و سایز بسیار هستند که به راحتی از آن‌ها می‌توانید برای تغییر دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman