مدیرعامل شرکت مامن ایرانیان:

سازه های پیش ساخته پرطرفدارترین روش ساخت در مواقع بحرانی است

سازه های پیش ساخته پرطرفدارترین روش ساخت در مواقع بحرانی است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۴ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

مدیرعامل شرکت مامن ایرانیان با اشاره به مزایای ساختمان های پیش ساخته بیان کرد: انواع سازه های پیش ساخته شده به‌ دلایلی مانند سرعت بالا در ساخت و ساز به ویژه در مواقع بحرانی و قیمت مناسب به یکی از پرطرفدارترین روش‌های ساخت منزل تبدیل شده‌اند.

به گزارش اخبار ساختمان، بهرام کردباغ در پنل "سازه های فولادی و ساختمان های پیش ساخته" در تعریف ساختمان های پیش ساخته اظهار داشت: به ساختمان هایی که اجزای آن در کارخانه تولید و سپس به مکان موردنظر آورده و در آنجا مونتاژ می شوند؛ سازه های از پیش ساخته شده می گویند.

وی ادامه داد: هدف اصلی از ایجاد این ساختمان ها برطرف کردن مشکلات ساختمان های معمولی است.

مدیرعامل شرکت مامن ایرانیان سپس با اشاره به مزایای ساختمان های پیش ساخته بیان کرد: انواع سازه های پیش ساخته شده به‌ دلایلی مانند سرعت بالا در ساخت و ساز به ویژه در مواقع بحرانی و قیمت مناسب به یکی از پرطرفدارترین روش‌های ساخت منزل تبدیل شده‌اند.

کردباغ افزود: لرزه‌خیز بودن کشور، اهمیت ساختمان های پیش ساخته را دوچندان می کند؛ چرا که در این شرایط دولت در وهله نخست چادر به زلزله زدگان می دهد و بعد از چند سال اسکان در کانکس، اسکان دائم در اختیار آنها قرار می‌دهد، اما اگر بتوان ساختمان های پیش ساخته را جایگزین اسکان موقت کرد در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود.

وی گفت: ساختمان‌های پیش‌ساخته همچنین قابلیت گسترش نیز دارند به این صورت که یک ساختمان ۴۰ متری را می توان‌ به یک ساختمان ۲ طبقه تبدیل کرد و علاوه بر این انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته به لحاظ هزینه ای نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman