قوی‌ترین چسب کاشی موجود در بازار کدام است؟

قوی‌ترین چسب کاشی موجود در بازار کدام است؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۵۸ | ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

چسب کاشی یکی از جدیدترین متریال‌هایی است که برای اتصال کاشی و سرامیک به سطوح موردنظر از آن‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه به‌جای استفاده از متریال‌های سنتی کاشی‌کاری، از چسب کاشی استفاده می‌شود. این چسب مزایای بسیاری به همراه دارد و بنا بر تجربه و ادعای بسیاری از متخصصان این زمینه، استفاده از آن می‌تواند کیفیت کار را چند برابر کند. استفاده از این چسب‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است و برندهای بسیاری در زمینه تولید این چسب فعالیت دارند.
 

اما سؤال اصلی اینجاست که بهترین چسب کاشی بازار کدام است؟ کدام نوع از این چسب می‌تواند نیاز ما را به بهترین شکل برطرف کند؟ محصولات کدام برند کیفیت بالاتری دارد؟ قوی‌ترین چسب موجود در بازار چیست؟ اگر به هر دلیل قصد خرید چسب مخصوص کاشی دارید، مطالعه این مطلب خالی‌ازلطف نخواهد بود.

 

چسب کاشی چیست؟

 

چسب کاشی چیست؟


قبل از آنکه به سراغ معرفی بهترین چسب کاشی بازار برویم، لازم است نگاهی به چیستی این چسب‌ها نیز داشته باشیم. چسب کاشی یکی از جدیدترین متریال‌هایی است که برای اتصال کاشی و سرامیک به سطوح موردنظر از آن‌ها استفاده می‌شود.
 

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از چسب کاشی، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:


*  قدرت چسبندگی این چسب‌ها بسیار بالا است.
*  ماندگاری و طول عمر این چسب‌ها نیز بر روی سطح اتصال بسیار قابل‌توجه است.
*  با استفاده از این چسب‌ها می‌تواند سرعت فرایند کاشی‌کاری را افزایش داد.
*  کیفیت اجرای کار با چسب کاشی بسیار زیاد است.
*  کاشی‌کاری با چسب، دورریز و همین‌طور میزان ضایعات را به حداقل می‌رساند.
*  استفاده از این چسب‌ها می‌تواند قیمت تمام‌شده فرایند کاشی‌کاری را کاهش دهد.

 

انواع چسب کاشی کدام است؟


در کنار بررسی بهترین چسب کاشی بازار، بهتر است که انواع این چسب‌ها را نیز به‌خوبی بشناسیم. به‌طورکلی، این چسب‌ها را در دو دسته‌بندی اصلی قرار می‌دهند که به شرح زیر است:

 

1.چسب کاشی پودری


همان‌طور که از نام این چسب نیز به‌خوبی پیداست، شکل اولیه آن به‌صورت پودر است. این چسب نیاز به آماده‌سازی دارد و باید ابتدا آن را با آب مخلوط کرد تا به شکل خمیری در بیاید. سپس می‌توان از آن برای کاشی‌کاری استفاده کرد. نسبت آب و پودر در این چسب‌ها بسیار مهم است و هرگونه خطا می‌تواند در کیفیت نهایی آن تأثیر داشته باشد.


*  چسب کاشی پودری بر پایه سیمان است.
*  این چسب را می‌توان با افزودنی‌ها دیگر مخلوط کرد.
*  قیمت آن کمتر است.
*  مقاومت آن در برابر رطوبت بیشتر است.
*  تاریخ انقضای این چسب‌ها بیشتر است.

 

2.چسب کاشی خمیری


نوع دیگری که از چسب کاشی وجود دارد، نوع خمیری است. همان‌طور که از نام آن نیز می‌توان متوجه شد، این چسب‌ها نیازی به آماده‌سازی ندارند و بلافاصله بعد از خرید، قابل‌استفاده هستند. برای افرادی که تخصص و تجربه کافی را در زمینه آماده‌سازی چسب کاشی ندارند، این مورد گزینه بهتری خواهد بود.


*  استفاده از این چسب‌ها بسیار راحت است.
*  افراد مبتدی و بی‌تجربه می‌توانند به‌راحتی از این چسب‌ها استفاده کنند.
*  سرعت کاشی‌کاری با استفاده از این چسب‌ها بسیار سریع خواهد بود.
*  این چسب‌ها دارای رنگ‌بندی هستند.

 

انواع چسب کاشی

 

بهترین چسب کاشی بازار کدام است؟


اگر قصد خرید قوی‌ترین چسب کاشی موجود در بازار از بهترین برندها را دارید، این بخش را بادقت مطالعه کنید. امروزه برندهای بسیاری در زمینه تولید چسب‌های کاشی در ایران فعالیت دارند، اما از بین تمامی آن‌ها، محصولات این 5 برند را می‌توان بهترین و قوی‌ترین چسب‌ کاشی موجود در بازار ایران دانست:
 

چسب کاشی شیمی ساختمان


برند شیمی ساختمان، از جمله بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید چسب‌های کاشی و سرامیک به شمار می‌رود. انواع چسب کاشی شیمی ساختمان را می‌توان در زمره قوی‌ترین چسب‌های موجود در بازار قرار داد. استفاده از بهترین متریال‌ها و مواد شیمیایی  خارجی و همین‌طور برخورداری از بالاترین استانداردهای ایران و اروپا، محصولات شیمی ساختمان را لایق حضور در فهرست بهترین چسب کاشی بازار کرده است.

 

چسب کاشی هنکل


هنکل یک برند تولیدکننده چسب کاشی آلمانی است که در ایران نیز شعبه دارد. اگر به دنبال قوی‌ترین چسب کاشی پودری و خمیری بازار هستید، محصولات برند هنکل می‌تواند رضایت کامل شما را به دست آورد. محصولات این برند در رده محصولات درجه یک بازار به شمار می‌رود و به همین علت، می‌توان گفت که قیمت آن تا حدودی از دیگر محصولات مشابه بالاتر است. بی‌شک در ازای این قیمت، کیفیت بیشتری را نیز خواهید داشت.

 

چسب کاشی ویترا


برند ویترا نیز از تولیدکنندگان بهترین چسب کاشی بازار به شمار می‌رود. این برند هم در زمینه تولید چسب‌های خمیری فعالیت دارد و هم در زمینه تولید چسب‌های پودری؛ به همین دلیل می‌تواند عمده نیازهای مصرف‌کننده را به طور کامل برطرف کند. قدرت چسبندگی محصولات برند ویترا بسیار بالا بوده و همین‌طور انعطاف خوبی را نیز می‌توان از آن‌ها شاهد بود.

 

چسب کاشی ساروج


اگر به دنبال چسب کاشی خمیری بسیار قوی هستید، می‌توانید از محصولات برند ساروج استفاده کنید. علاوه بر چسب کاشی، این برند در زمینه تولید و عرضه چسب سنگ نیز فعالیت دارد. استفاده از مواد شیمیایی و پلیمری خاص، کیفیت بسیار بالایی را به محصولات این برند بخشیده است. علاوه بر قدرت چسبندگی بالا، قیمت مناسب و صرفه اقتصادی مناسب نیز از دیگر مزایای محصولات این برند به شمار می‌رود.

 

چسب کاشی یکتا


در آخر، برند یکتا را نیز می‌توان تولیدکننده بهترین چسب کاشی بازار معرفی کرد. این برند نیز از جمله برندهای بسیار خوب ایرانی است و در کنار قیمت مناسب محصولات، کیفیت قابل‌توجهی را نیز به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. استفاده از متریال‌ها و مواد اولیه درجه یک، از رازهای موفقیت و فروش بالای محصولات این برند به‌حساب می‌آید.

 

بهترین چسب کاشی بازار کدام است؟

 

خرید قوی‌ترین چسب کاشی از دکتر تامین


در این مطلب، از بهترین چسب کاشی بازار برای شما صحبت کردیم. استفاده از چسب کاشی و سرامیک امروزه اولین انتخاب متخصصان کاشی‌کار است؛ زیرا که این کار معایب بسیاری را به همراه خواهد داشت. اگر قصد خرید قوی‌ترین انواع چسب کاشی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را دارید، می‌توانید به دکتر تامین مراجعه کنید.
 

دکتر تامین، فروشگاه آنلاین انواع مصالح ساختمانی است. کلیه مصالح و تجهیزاتی را که برای ساخت و تجهیز ساختمان به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت دکتر تامین تهیه کنید؛ تمام محصولات چسب و شیمی ساختمان مانند چسب کاشی و همین‌طور چسب سنگ نیزدر این وب‌سایت موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان این مجموعه، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

تلفن تماس: 02148436

آدرس اینترنتی: www.drtamin.com


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman