گزارش اولیه از خسارت سیل در نوشهر

گزارش اولیه از خسارت سیل در نوشهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۲ | ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

فرماندار نوشهر با اشاره به آب گرفتگی شدید ۲۵ روستای شهرستان، گفت: براثر بارش سنگین و سیل آسا، ۱۲ روستای استان دچار آب گرفتگی شدید شدند که پیش بینی ما بر این است حدود ۲۵ منزل مسکونی تخریب شده باشد.

به گزارش اخبار ساختمان، رستم زودی، فرماندار شهرستان نوشهر دقایقی قبل درباره خسارت سیل شب گذشته، اظهار کرد: بر اثر بارش سنگین و سیل آسا، ۱۲ روستای استان دچار آب گرفتگی شدید شدند که پیش بینی بر این است حدود ۲۵ منزل مسکونی تخریب شده باشد.

وی با اشاره به خسارت به جاده ها، تیربرق ها و سردهنه های زراعی در مازندران، افزود: در حوزه شهری نیز از میدان مخابرات بخش اعظمی از منازل دچار آب گرفتگی شدند که شب گذشته با حضور نیروهای جمعیت هلال‌احمر و بسیج نسبت به پاک سازی اقدام شد.

فرماندار شهرستان نوشهر بیان کرد: طغیان رودخانه سردآب‌رود منجر به جمع شدن سرشاخه ها و تنه درختان شکسته پشت سد زوات چالوس شد که بسته شدن دهانه پل و ورود سیلاب به محدوده روستای علی‌آباد زوات را به دنبال داشت که باید منابع طبیعی نسبت به جمع آوری تنه درختان اقدام کند و احتمال می دهیم تاج سد آسیب دیده باشد.

وی با اعلام اینکه نیروهای بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر را برای برآورد خسارت و آخرین وضعیت ها بسیج کردیم، گفت: تا قبل از ظهر گزارش خسارت ها و آخرین وضعیت را ارائه خواهیم داد.

فارس


برچسب ها:

سیل ،آبگرفتگی ،نوشهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman