هزینه نصب آسانسور در پاییز 1402

هزینه نصب آسانسور در پاییز 1402
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۳ | ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

در این مقاله با ما همراه باشید تا لیستی از قیمت نصب آسانسور در پاییز سال 1402 را در اختیار شما قرار دهیم.

به گزارش اخبار ساختمان، افزایش نرخ تورم ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع کالاها از جمله آسانسور دارد. به صورتی که ما در سال 1402 شاهد افزایش 200 الی 300 درصدی قیمت آسانسور نسبت به سال های گذشته بوده ایم. نوع آسانسور (کششی یا هیدرولیک) نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. نرخ نصب آسانسور در پاییز 1402 نیز بر اساس همین افزایش قیمت ها است. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از قیمت نصب آسانسور در پاییز سال 1402 را در اختیار شما قرار دهیم.


فاکتورهای موثر بر قیمت آسانسور


المان‌های زیادی در افزایش و کاهش قیمت آسانسور تاثیر گذار هستند. که برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت آسانسور شامل تعداد طبقات، ظرفیت آسانسور، سرعت مجاز آسانسور، نوع آسانسور، تجهیزات آسانسور و نرخ ارز و تورم می شود.

باید گفت ابعاد آسانسور مستقیماً بر هزینه پروژه تأثیر می گذارد. قوانین ساختمانی در اکثر مناطق، اندازه آسانسور مسکونی را به 18 فوت مربع محدود می کند. آسانسورهای هیدرولیک که در خانه شما تعبیه شده است، ممکن است پشت در یا قفسه کتاب پنهان شوند، و بیشتر آن ها تزئین شده یا تمام شده اند تا طوری به نظر برسند که انگار همیشه بخشی از خانه بوده اند.

همچنین قیمت آسانسور بر اساس نوع آن نیز می تواند متغیر باشد به طور کلی پنج نوع آسانسور امروزه در دسترس هستند که بسته به سازنده، ممکن است تغییراتی در این انواع وجود داشته باشد؛ اما مکانیک اصلی آنها یکسان است. از این پنج مورد، هیدرولیک و پنوماتیک بیشتر در خانه ها یافت می شود.

از طرفی نیز باید گفت هزینه نصب آسانسور با توجه به ارتفاع ملک و تعداد توقف و همچنین جنس و برند قطعات مصرفی می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی هزینه نصب آسانسور برای هر طبقه اضافی به طور متوسط حدود 10 میلیون تومان افزایش می یابد. در ادامه قیمت انواع مدل آسانسور را می توانید مشاهده نمایید.

 

قیمت انواع آسانسور
توضیحات قیمت
آسانسور با 2 توقف 190 تا 350 میلیون تومان
آسانسور با 3 توقف 205 تا 370 میلیون تومان
آسانسور با 4 توقف 215 تا 400 میلیون تومان



کابین نیوز


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman