مجریان در مبحث 22 مقررات ملی ورود جدی داشته باشند

مجریان در مبحث 22 مقررات ملی ورود جدی داشته باشند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۱ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیرعامل ایوان اجرای ابنیه با اشاره به بند ۲۲ مقررات ملی ساختمان خاطرنشان کرد: مبحث ۲۲ در زمینه نگهداری و مراقبت بسیار مهم است که متاسفانه مغفول مانده است و باید مورد توجه جدی مجریان قرار گیرد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، محمود رشوند مدیرعامل ایوان اجرای ابنیه در پنل "بنای برتر، اجرای برتر" با اشاره به ویژگی و الزامات مجریان ساختمانی اظهار داشت: همان قدر که محصولات و تجهیزات ساختمانی دارای اهمیت است به همان‌نسبت اجرای آن محصولات نیز قابل ملاحظه است.

وی ادامه داد: معمولا در ساختمان های بلندمرتبه با گروه های اجرایی باید وارد شد، نخست تیم فنی و مهندسی آشنا به تجهیزات و تاسیسات نیاز است، و دیگری تیم طراحان و سپس مجریان آموزش دیده و کار بلد باید ورود پیدا کنند تا به صورت سیستمی کار را به منصه اجرا برسد.

مدیرعامل ایوان اجرای ابنیه سپس با اشاره به تجارب در حوزه تاسیسات در پروژه های ساختمانی افزود: نخستین که مهم ترین رکن پروژه های ساختمانی در باب اجرای تاسیسات و به ویژه لوله های فاضلاب است، که باید مورد توجه جدی مجریان قرار گیرد.

رشوند در ادامه با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در ساخت بنای برتر بیان کرد: نظر من بر این است که شرکت های تولیدکننده با توجه به فضا و امکاناتی که در اختیار دارند، در زمینه های آموزش بیشتر وقت بگذارند و برای نمونه مجلات ماهانه با محوریت آموزش و اجرای بهتر تاسیسات چاپ کنند که در این صورت قطعا به بنای برتر میرسیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرایند انتخاب محصول گفت: در پروژه های بزرگ معمولا مشاوران، محصول را انتخاب می کنند لکن مجری در روند تکمیل کردن یک محصول بسیار مهم است، و این از اعتماد کارفرما به تیم اجرایی خودش برمی آید.

مدیرعامل ایوان اجرای ابنیه در پایان با اشاره به بند ۲۲ مقررات ملی ساختمان خاطرنشان کرد: مبحث ۲۲ در زمینه نگهداری و مراقبت بسیار مهم است که متاسفانه مغفول مانده است و باید مورد توجه جدی مجریان قرار گیرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman