سرپرست بازاریابی پلی ران:

تشکیل تیم 30 نفره اجرایی برای راه اندازی پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات

تشکیل تیم 30 نفره اجرایی برای راه اندازی پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۸ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

سرپرست بازاریابی پلی ران می گوید: از سال گذشته که قرار بود در نمایشگاه شرکت کنیم، تیم اجرایی ۳۰ نفره تشکیل شد و ما هم کمک کردیم.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، امیر افتخاری در پنل ویژه "از اکسپو تا پاویون تکنولوژی پلی ران" با اشاره به ایده متفاوت پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات اظهار داشت: از سال گذشته که قرار بود در نمایشگاه شرکت کنیم، تیم اجرایی ۳۰ نفره تشکیل شد و ما هم کمک کردیم.

وی ادامه داد: ایده پردازی برای این پاویون انجام و استراتژی و فرآیندها مشخص شد و در طول یک سال جلسات منظم هفتگی برگزار و نحوه اجرایی شدن کامل شد.

سرپرست بازاریابی پلی ران عنوان کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه از این ایده استقبال کردند، منتها این روش تاکنون در ایران انجام نشده به خاطر حجم ساخت و ساز در مورد زمان آماده سازی به سبب پیش بینی انجام شده، موضوع مدیریت و ایده به خوبی اجرایی شد.

افتخاری سپس با اشاره به حجم سازه های پاویون پلی ران گفت: یکی از نقاط قوت پلی ران در اجرای نمایشگاه این است که مدیرعامل به همه نکات واقف است و هدایت این تیم از نقاط قوت است که نتیجه را به اینجا رسانده تا خروجی مناسبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به فعالیت و تلاش تیمی و گروهی در پلی ران خاطرنشان کرد: تمام ایده های پلی ران به شکل تیمی است و هر ساله که محصولات جدیدی تولید می‌شود، نتیجه کار تیمی و گروهی است.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman