مدیرعامل شرکت ژرفا سازه نسیم شمال:

اعتمادسازی سبب پذیرش روش اصولی گودبرداری و اجرای سازه به روش بالا-پایین (Top-Down) شد

اعتمادسازی سبب پذیرش روش اصولی گودبرداری و اجرای سازه به روش بالا-پایین (Top-Down) شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

مدیرعامل شرکت ژرفا سازه نسیم شمال گفت: مقالات را مطالعه کردم و دنبال روش اصولی سبک گودبرداری و اجرای سازه به روش بالا-پایین (Top-Down) بودم که جستجو و تولید محتوا انجام و سپس این دانش را به اشتراک گذاشتم تا این روش در جامعه مهندسی مقبولیت پیدا کند که راه طولانی و دشواری بود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مهتاب علی‌طالشی مدیرعامل شرکت ژرفا سازه نسیم شمال در پنل "بنای برتر؛ آموزش های تخصصی"؛ اظهار داشت: زمانی که انتشار موضوعات تخصصی در فضای مجازی را در نظر داشتم، به دنبال انتقال آموخته ها و اشتراک آنها بودم و از سال ۹۰ فعالیت حرفه ای را آغاز کردم.

وی افزود: مقالات را مطالعه کردم و دنبال روش اصولی سبک گودبرداری و اجرای سازه به روش بالا-پایین (Top-Down) بودم که جستجو و تولید محتوا انجام و سپس این دانش را به اشتراک گذاشتم تا این روش در جامعه مهندسی مقبولیت پیدا کند که راه طولانی و دشواری بود.

مدیرعامل شرکت ژرفا سازه نسیم شمال عنوان کرد: بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای در این حوزه انجام دادم تا این محتوا را منتشر کنم و بعد از فارغ التحصیلی از طریق سمینارهای حضوری روش کلی تری را پیگیری می کنم که خوشبختانه اکنون از این روش گودبرداری استقبال می شود و جامعه مهندسی این روش را پذیرفته است.

علی‌طالشی با اشاره به فعالیت در حوزه آیین نامه نویسی و کارگروه های نظام مهندسی برای رفع مشکلات در مورد چالش های نوآوری گفت: چون روحیه جنگنده دارم برای هر چیزی تلاش می کنم، منتها سال اول در برابر این روش مقاومت وجود داشت، اما به تدریج کارفرمایانی که ذهن بازتری داشتند از این ایده استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: به تدریج اعتماد به این روش شکل گرفت و نیاز جامعه به وجود آمد که سبب شد روش قدیمی گودبرداری پاسخگو نباشد و با توجه به محدودیت روش های قبلی، زمینه برای پذیرش روش جدید فراهم شد.


برچسب ها:

گودبرداری 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman