مدیرعامل شرکت سبلان درب مهر؛

سبلان درب مهر در کلاس جهانی درب های ضد سرقت تولید می کند

سبلان درب مهر در کلاس جهانی درب های ضد سرقت تولید می کند
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۰۴ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

مدیرعامل شرکت سبلان درب مهر گفت: مجموعه سبلان درب حدود 10 سال است که تولید درب های ضدسرقت، ضدحریق و اتاقی را آغاز کرده است و به واسطه اینکه بسیاری از محصولات تولیدی ما به کشورهای دیگر صادر می شود، از لحاظ کیفیت می توان گفت محصولات ما در مقابل سایر تولیدکنندگان داخلی دارای کیفیت بالاتری هستند.

به گزارش اخبار ساختمان، علی حسینقلی زاده در ادامه گفت: شرکت سبلان درب مهر از سال 89 به مدت سه سال فعالت خود را با واردات از کشور ترکیه آغاز کرد و در ادامه از سال 92 نیز با رویکرد مونتاژکاری و واردات مواد اولیه از کشور ترکیه کار تولید را آغاز کردیم، اما از سال 94 به بعد با کمک مشاوران و متخصصان ترکیه ای و در کنار آن بهره گیری از مهندسان و کارشناسان ایرانی استارت تولید محصولات سبلان درب مهر زده شد و توانستیم محصولات خودمان را به طور کامل داخلی سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت سبلان درب مهر در ادامه گفت: در حال حاضر حدودا 10 سال است که مشغول تولید درب های ضدسرقت، ضدحریق و اتاقی هستیم و به واسطه اینکه بسیاری از محصولات تولیدی ما به کشورهای دیگر صادر می شود، از لحاظ کیفیت می توان گفت محصولات ما در مقابل سایر تولیدکنندگان داخلی دارای کیفیت بالاتری هستند.

وی ادامه داد: محصولاتی شرکت سبلان درب مهر که در داخل کشور تولید می شود فقط به کشورهای عراق، عمان و قطر صادر می شود و در سال های اخیر برای برطرف کردن مشکلاتی که در این حوزه داشتیم اقدام به راه اندازی یک خط تولید در کشور ترکیه کردیم و برای صادرات به کشورهای اروپایی از محصولات تولیدی در این کارخانه بهره می گیریم.

حسینقلی زاده در پاسخ به اینکه آیا در آینده برنامه ای برای توسعه فعالیت های دانش بنیان دارید؟ گفت: ما از سال های اخیر همیشه به دنبال ارائه کارهای متفاوت بوده ایم و در کشورهای دیگر نیز شاهد تولید درب های دیجیتالی هوشمند نبوده ایم و احساس کردیم در صورت تولید این محصولات می توانیم بازار خوبی برای این محصول پیدا کنیم بنابراین استارت این کار از سه سال پیش زده شد اما در گام اول ایده مورد نظر ما به طور کامل اجرایی نشد ولی در ادامه و از اواخر سال 1400 با اضافه شدن گروه جدید توانستیم ایده های خود را به طور کامل عملی کنیم.



وی ادامه داد: محصول منحصر به فرد این شرکت یک درب کاملا هوشمند است و تمامی قطعات آن (به جز قطعات الکترونیکی به کار رفته در این درب ها) جمله قفل های نصب شده بر روی این درب ها توسط مجموعه سبلان درب مهر طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت سبلان درب مهر درباره میزان اشتغالزایی این مجموعه گفت: در حال حاضر 110 پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ما فعالیت می کنند اما تعداد افرادی که به صورت غیرمستقیم با این مجموعه در ارتباط هستند بیش از 500 نفر هستند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه به دلیل کیفیت بالای محصولات سبلان درب، تقاضا برای آن ها در تمامی نقاط کشور وجود دارد، ادامه داد: اصلی ترین سرمایه مجموعه سبلان درب مهر مشتریان این مجموعه هستند، سرمایه ای که طی سال ها و در نتیجه پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر به دست آمده است، از طرفی به علت کیفیت بالای محصولات این مجموعه تقاضا برای آنها در تمام کشور وجود دارد و به همین دلیل شبکه ای از نمایندگی های حرفه ای و کارآمد که شامل 60 نمایندگی می شود، در سراسر کشور وظیفه توزیع محصولات و خدمات رسانی باکیفیت به مشتریان را بر عهده دارند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman