با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و اتاق تعاون ایران؛

مشکلات 24 هزار واحد مسکن مهر برطرف می شود

مشکلات 24 هزار واحد مسکن مهر برطرف می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۵۲ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۱

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر مربوط به تعاونی های مسکن تاکید کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه باید واحدهای باقیمانده مسکن مهر در کشور به اتمام برسد، گفت: در جلسه مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر مربوط به تعاونی های مسکن، در جهت حل مشکل تعاونی ها پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک با اتاق تعاون مطرح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ورود اتاق تعاون برای رفع اختلافات داخلی و پیشبرد پروژه ها ضروری است و این مشکلات با تعامل حل خواهد شد.

وی بر استمرار جلسات مشترک با اتاق تعاون تاکید و اضافه کرد: هم در سطح ملی و هم در سطح استان باید جلسات مستمر هفتگی برگزار شود تا مشکل هر کدام از تعاونی های مسکن مهر احصا و رفع شود.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از فعالیت حدود ۲۰۰ هزار تعاونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: از طریق اتاق تعاون استان ها می توان به کار آنها بهتر رسیدگی کرد.

وی اعلام کرد: بیشترین تعاونی های مشکل دار در استان خوزستان قرار دارند که برای حل مشکل این واحدها باید تلاش بیشتری از سوی مسئولان استان صورت گیرد و دولت برای رفع این مشکلات تلاش و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman