مدیرعامل این شرکت مطرح کرد:

تلاش صدر استون برای حضور موثر در بازارهای صادراتی

تلاش صدر استون برای حضور موثر در بازارهای صادراتی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۵ | ۱۴۰۲/۰۵/۳۱

مدیرعامل شرکت صدر استون اعلام کرد: این مجموعه اولین و بزرگترین مجموعه تولیدی سنگ های دکوراتیو و محصولات بتن اکسپوز در ایران است که از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. پایه اصلی تولید محصولات ما در مجموعه صدر استون سیمان است که پس از آماده سازی وارد قالب می شود و تبدیل به سنگ های دکوراتیو و تایل های بتن اکسپوز می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، امیر صدری درباره فرایند و مواد اولیه ای که برای تولید محصولات در شرکت صدر استون مورد استفاده قرار می گیرد گفت: ما برای تولید محصولات خود هیچگونه نیازی به معادن سنگ نداریم و همواره به دنبال حفظ معادن بوده ایم، همانطور که اشاره شد پایه اصلی تولید محصولات ما سیمان است و بیشتر محصولات تولیدی ما مصنوعی هستند در عین حال همواره سعی کرده ایم که این محصولات نمای سنگی را به مشتریان القا کنند.

وی در مورد فعالیت های صادراتی این شرکت گفت: خوشبختانه تاکنون توانسته ایم اقدامات خوبی در حوزه صادرات محصول انجام دهیم و توانسته ایم به بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر، عراق و دیگر کشورها محصولات خود را صادر کنیم و همچنین توانسته ایم این محصولات را به کانادا نیز صادر کنیم که افتخار بزرگی برای مجموعه صدر استون محسوب می شود.

صدری همچنین در پاسخ به این سوال که نگاه جامعه مهندسی به استفاده از این محصول از گذشته تا حالا چه تغییراتی کرده است، گفت: در سال های اولیه شروع فعالیت ما مردم و مهندسان هیچگونه شناختی از سنگ مصنوعی و بتن اکسپوز نداشتند و تلاش های بسیاری انجام دادیم تا استفاده از این محصولات فراگیر شود چراکه در ابتدا مقاومت زیادی در برابر استفاده از این محصول وجود داشت و استفاده از سنگ طبیعی را به سنگ ها مصنوعی ترجیح می دادند، اما خوشبختانه توانستیم استفاده از این محصول نوین را در بخش ساختمان فرهنگ سازی کنیم و در حال حاضر نیز استفاده از این تایل ها فراگیر شده است و بسیاری از مهندسین و معماران از آن استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت صدر استون درباره ظهور تولیدکننده های جدید در حوزه تولید سنگ های مصنوعی، گفت: ما همواره به دنبال این بوده ایم که رقابت به وجود بیاید و از آن استقبال می کنیم چرا که تا رقابتی وجود نداشته باشد هیچگونه پیشرفتی حاصل نمی شود و اصولا شرکت ها ساکن خواهند شد.

امیر صدری در پاسخ به این سوال که مجموعه صدر استون چقدر توانسته است اشتغال ایجاد کند؟ گفت: در حال حاضر بیش از یکصد نفر به صورت مستقیم و بیش از هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم در مجموعه صدر استون مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به گستردگی و تنوع محصولات این شرکت در سبک های متنوع و طیف های رنگی مختلف گفت: با تکیه بر این توان و ظرفیت توانسته ایم شبکه فروش خود را تا بیرون از مرزهای ایران نیز گسترش دهیم و در حال حاضر حدود 120 تا 150 نماینده فروش در داخل و خارج از کشور داریم و در تلاش هستیم تا سهم بیشتری از بازارهای منطقه ای و بین المللی به دست آوریم.



اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman