پروژه سبحان قرچک تکمیل خواهد شد

پروژه سبحان قرچک تکمیل خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۱ | ۱۴۰۲/۰۵/۳۰

در پی دستور رییس جمهوری در خصوص رسیدگی فوری به پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان۲ قرچک، مدیرعامل بانک مسکن از این پروژه بلاتکلیف بازدید و با پیمانکاران آن مذاکره کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، به دنبال دستور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با حضور در پروژه سبحان2 قرچک سازه ها و استحکامات منطقه و واحدهای مسکونی مذکور را بررسی کرد.

وی ضمن مذاکره با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه، فرماندار و شهردار ورامین به تحقیق در خصوص دلایل عدم واگذاری واحدها پرداخت و بر لزوم تقویت، ایمن سازی و تکمیل فوری آنها تاکید کرد.

به دستور مدیرعامل بانک مسکن مقرر شد به منظور بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه سبحان، در اسرع وقت تیمی متشکل از کارشناسان بانک مسکن و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به پیگیری، تفحص و انجام اقدامات لازم در راستای ایمن سازی زیرساخت ها و تکمیل این پروژه بپردازند.

رییس جمهور در جلسه روز پنجشنبه با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن، در خصوص تعیین تکلیف فوری پروژه 1100 واحدی سبحان 2 و اطلاع رسانی دقیق واقعیت پروژه و روند اقدامات انجام شده به مردم منطقه دستورات لازم را صادر کرده است.

این پروژه سال 83 توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شده و 10 سال بعد یعنی در سال 93 فرایند ساخت آن تکمیل شد. اما عدم استحکام و ایمنی ساختمان ها و نشست آنها، دریافت نکردن پایان کار از سوی شهرداری و مشخص نشدن وضعیت بدهی ها باعث شده تا امروز واحدهای این مجتمع مسکونی به بازار مسکن عرضه نشود.

تسنیم


برچسب ها:

پروژه سبحان قرچک 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman