در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان چه گذشت؟

ویستا بست برنده غایب بزرگترین رویداد ساختمانی کشور

ویستا بست برنده غایب بزرگترین رویداد ساختمانی کشور
Facebook Twitter LinkedIn

۲۳:۱۴ | ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی برگزار شد که جای بسیاری از برندهای خوشنام صنعت ساختمان خالی بود و بسیاری از بازدیدکنندگان سالن های نمایشگاهی را به امید دیدن غرفه های این برندها بالا و پایین می کردند.

به گزارش اخبار ساختمان، شرکت ویستابست به عنوان بزرگرترین تولیدکننده پروفیل در و پنجره یو پی وی سی کشور یکی از شرکت هایی بود که در این دوره از نمایشگاه حضور نداشت اما در همه جای بزرگترین رویداد ساختمانی کشور در کانون توجه بازدیدکنندگان قرار داشت.


بر اساس این گزارش، این برند باسابقه صنعت ساختمان در این دوره از نمایشگاه تلاش کرده بود تا با حضور در بخش تبلیغات محیطی نمایشگاه و البته اکران بیلبوردهایی حاوی سخنان بزرگان نگاهها را به سمت خود جلب کند که به نظر می رسید در این کار موفق شده بود.


همین گزارش حاکی است، ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی  به شمار می رود و در عین حال اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان به عنوان سختگیرانه ترین استاندارد جهانی این صنعت در سطح کشور است.


برپایه این گزارش، این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 سطح مقطع در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و لمینیت در رنگ های متنوع، ارتقا داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می کند.


این گزارش می افزاید، استراتژی اتخاذ شده از سوی شرکت و یستا بست برای حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یک ابتکار جالب به شمار می رفت و این شرکت توانست با حضوری متفاوت در این دوره از نمایشگاه همچنان به عنوان پیشتاز صنعت پروفیل یو پی وی سی در و پنجره در کانون توجه فعالان صنعت ساختمان قرار گیرد.

ویستا بست


تبلیغات محیطی ویستا بست


تبلیغات ویستا بست در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان


نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان


ویستا بست در نمایشگاه


حضور متفاوت ویستابست در نمایشگاه صنعت ساختمان


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman