سفارش ساخت مبل با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

سفارش ساخت مبل با بهترین کیفیت و قیمت مناسب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۵ | ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

در صنعت مبلمان نوع جنس چوب اهمیت به سزایی دارد تا جایی که کیفیت و طول عمر یک مبل رابطه مستقیمی با جنس چوبی که در آن به کار رفته است دارد. از این رو چوب های گوناگون با کیفیت های متفاوت در بازار مبل ایران مبادله می شوند.

ساخت مبل با متریال چوب روس


در صنعت مبلمان نوع جنس چوب اهمیت به سزایی دارد تا جایی که کیفیت و طول عمر یک مبل رابطه مستقیمی با جنس چوبی که در آن به کار رفته است دارد. از این رو چوب های گوناگون با کیفیت های متفاوت در بازار مبل ایران مبادله می شوند که برخی از آنها وارداتی و برخی دیگر در ایران وجود دارند چوب روس از جمله چوب های وارداتی است که در صنایع مبل ایران بسیار پر کاربرد است یکی از دلایل استفاده از این جنس چوب کیفیت و استحکام خوب آن است.
 

شما می توانید به راحتی از رنگ اسکلت مبل چوب روس را تشخیص دهید این چوب یه رنگ سفید است. در ادامه به بررسی کامل چوب روس در ساخت مبلمان و تشخیص آن و قیمت مبل با چوب روس خواهیم پرداخت با ما در ادامه همراه باشید.
 

استفاده از چوب روس در ساخت مبل


لوازم چوبی که نیاز به استحکام دارند باید در ساخت آنها از چوب روس استفاده شود. کیفیت خوبی که چوب روس دارد دوام محصول چوبی را بالا می برد، به طوری که چندین سال به طور متداول اگر از آن استفاده کنید نه تنها کیفیت خود را از دست نمی دهد بلکه ظاهر آن نیز حفظ می شود.
 

دلیل استفاده از چوب روس در ساخت مبلمان ترک نخوردن بعد از خشک شدن است. بافت این چوب به گونه ای است که کمترین ترک خوردگی را دارد. بنابراین می توان از جمله چوب های مناسب در ساخت مبل باشد.
 

چوب روس را می توان به راحتی سمباده زد و نجار در ساخت اسکلت می تواند از این چوب با کمترین زحمت بهترین کیفیت را ارائه دهد. در ساخت مبلمان نیز صاف و یکدست بودن چوب بسیار اهمیت دارد و در زیبایی و دوام مبل تاثیر گذار است از این رو بهترین گزینه برای ساخت مبلمان و لوازم و مصنوعات چوبی به کارگیری از چوب روس است.
 

استفاده از چوب روس در ساخت مبل


نوع  چوب روس در مبل سازی


تصور غلط این است که فکر کنید چوب روس برای درخت خاصی است در صورتی که این طور نمی باشد. چوب هایی از قبیل نراد و یولکا و راش از دسته های چوب روس هستند که به دلیل واردات این نوع چوب ها از روسیه تحت عنوان چوب روس شناخته می شوند که البته تمام آنها مناسب صنایع مبل سازی نیستند.
 

رنگ چوب روس سفید است و به راحتی می توان آن را تشخیص داد. تنها چوب روسی که در ساخت مبلمان استفاده می شود چوب درخت راش است که این نوع چوب در ایران نیز یافت می شود. از دیگر کشور هایی که چوب راش به ایران وارد می کنند کشور گرجستان است. به دلیل استحکام و نرم بودن این چوب در صنایع مبل سازی و دکوراسیون داخلی، استفاده از این نوع چوب کاربردی است.
 

مزایا و معایب چوب روس در ساخت مبل


مزایایی که چوب روس دارد عبارت است از:

*  زیبایی از مهمترین ویژگی چوب روس است رنگ سفید و گره های طبیعی که در ساختمان چوب قرار دارد زیبایی طبیعی را ایجاد می کند.
*  داشتن بافت درشت در تنه چوب استحکام خوبی را به آن بخشیده است و تولید کنندگان صنایع چوبی از این نوع چوب برای ساخت دکوراسیون داخلی استفاده می کنند.
*  اکثر چوب ها بعد از خشک شدن کامل ترک می خورند اما چوب روس از این موضوع مستثنی است و همین امر سبب استحکام بالای آن است.
*  استحکام چوب روس ارتباطی با نرم بودن این چوب ندارد و به راحتی می توان با سمباده سطح آن را صاف و یکدست کرد. به دلیل بافت نرم و انعطاف پذیر کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد.
 

از معایب چوب روس می توان به معایب چوب نراد اشاره داشت که به راحتی قارچ می زند و نیاز به مراقبت بیشتری در بین سایر چوب های روس دارد و نسبت به سایر چوب های روس داری گره در بافت چوب است.
 

مزایا و معایب چوب روس در مبل سازی


تشخیص چوب روس


چوب روس را به راحتی می توان تشخیص داد مهمترین ویژگی همان طور که گفته شد رنگ سفید این چوب است. البته بسته به نوع چوب روسی که استفاده می شود مواردی دیگری نیز وجود دارد که می توان به توجه به آن روس بودن چوب را تشخیص داد. در ساخت مبلمان اغلب از چوب روس استفاده می شود که کارایی و زیبایی و استحکام و دوام، بسیار برای تولید کننده و مصرف کننده اهمیت دارد.
 

مونیکا چوب از جنس چوب‌های با کیفیت و برندهای معتبر استفاده می‌کند تا محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود تولید کند. همچنین، با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، این فروشگاه مبل محصولاتی با ابعاد و طرح‌های مختلف نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت اطلاعات بیشتر و خرید مبل های شیک و زیبا با ما در تماس باشید.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman