آغاز عملیات اجرایی سایت 720 واحدی در پاکدشت

آغاز عملیات اجرایی سایت 720 واحدی در پاکدشت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۵ | ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از تجهیز و شروع عملیات اجرایی سایت جدید ۷۲۰ واحدی پاکدشت در محدوده کبود گنبد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، حسن شافعی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پروژه ۷۲۰ واحدی کبود گنبد پاکدشت طی هفته جاری آغاز می شود.

وی ادامه داد: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز مباحث مربوط به تامین زمین جهت متقاضیان مسکن ملی پاکدشت، پیشوا و قرچک را با بازدیدهای میدانی در شهرهای جنوب غرب استان به صورت مرتب، مستمر و روزانه پیگیری و رصد می کنند.

شافعی افزود: شروع عملیات اجرایی سایت جدید نهضت ملی پاکدشت خبر خوبی برای مردم پاکدشت و تهرانی هایی است که در سایت مذکور ثبت نام کرده و تایید نهایی شده اند.

وی گفت: دو قطعه زمین به مساحت ۶۰ و ۲۰۰ هکتار در حریم شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت مورد بازدید و بررسی های کارشناسی جهت تامین اراضی نهضت ملی بوده است که فرآیندهای قانونی آن در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شده است.

شافعی تاکید کرد: مطابق با قوانین شهرسازی و معماری و ظرفیت های قانون جهش تولید مسکن آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر پروژه اول نهضت ملی مسکن پاکدشت با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و به میزان ۶۲۰ واحد در حال عملیات اجرایی و طی مراحل نهایی است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman