آغاز عملیات ساخت مسکن در شهر جدید گلمان

آغاز عملیات ساخت مسکن در شهر جدید گلمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۷ | ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه عملیات اجرایی ساخت مسکن در دو سایت ۲۹ و ۷۵ هکتاری شهر جدید گلمان آغاز شد، گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی ساماندهی محور دسترسی ارومیه به گلمان به طول حدود ۱۲.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن اعلام تشکیل شهر جدید گلمان با تصویب در هیات دولت و ثبت آن، بخشی از اقدامات مهم را در آن شهر جدید در سفر اخیر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی ۳۲۰ واحد مسکونی با تراکم پایین در سایت ۲۹ هکتاری گلمان که آماده سازی آن انجام شده آغاز شد. همچنین عملیات آماده سازی در سایت دیگری در گلمان به مساحت ۷۵ هکتاری به استعداد سه هزار و ۴۰۰ واحد زمین با تراکم پایین نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین از آغاز به کار رسمی شهر جدید گلمان خبر داد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در شهر جدید گلمان مقرر شده تا سه باب مدرسه و یک باب مسجد در آن شهر احداث شود تا زمینه مناسب برای اجرای نهضت ملی مسکن و تولید مسکن در آن شهر محقق شود.

وی توضیح داد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در مجمع نمایندگان استان‌ آذربایجان غربی، ساماندهی محور دسترسی ارومیه به گلمان به طول حدود ۱۲.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

مقرر است تا این مسیر جاده ای از نظر ایمنی جاده، روشنایی و همچنین تعریض در مسیرهایی که مورد نیاز است کارهایش انجام شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman