سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن برگزار شد

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن برگزار شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۱ | ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن با بررسی موضوعات ساماندهی بازار واحد های مسکونی استیجاری، سرعت بخشی به شناسایی خانه های خالی، ساماندهی بنگاه های معاملات املاک و برخورد با بنگاه های املاک فاقد مجوز برگزار شد.

به گزارش اخبار ساختمان، در سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن موضوعات موضوعات ساماندهی بازار واحد های مسکونی استیجاری، سرعت بخشی به شناسایی خانه های خالی، ساماندهی بنگاه های معاملات املاک و برخورد با بنگاه های املاک فاقد مجوز و بررسی تخلفات پرتکرار در بنگاه های معاملات املاک مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین در این نشست، شفافیت و نظارت بر سکوهای ارایه املاک و مستغلات، پیگیری تصویب بسته دو فوریتی ارایه شده از سوی وزارت راه و شهرساز در مجلس و همچنین پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با رقم های جدید و نظارت بر افزایش قیمت ها مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این نشست تسریع در راه اندازی متروی پرند و کاهش زمان سرفاصله زمان حرکت مترو هشتگرد در همکاری با شهرداری تهران و کمک به تسهیل ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر تهران-پردیس نیز مورد تاکید قرار گرفت.

سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن با حضور روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، سادات مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن، علیرضا جعفری معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سایر مدیران و نمایندگان دستگاه های زیربط از جمله نماینده اتاق اصناف و نماینده بسیج اصناف در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

ساماندهی بازار اجاره و نظارت بر عملکرد بنگاه های معاملات املاک و شفافیت در بازار اجاره مهمترین اهداف تشکیل این جلسات و رویکرد وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman