فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی در فروشگاه ایلیاشیل

فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی در فروشگاه ایلیاشیل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۳ | ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

اساس تمام پروژه های ساختمانی استفاده از لوله و اتصالات است. برای اطمینان از یک ساختار ایمن، ایمن و با کیفیت بالا، خرید محصولات مناسب برای پروژه شما ضروری است.

به گزارش اخبار ساختمان، آیا خانه جدیدی می‌سازید یا خانه قدیمی را بازسازی می‌کنید؟ چه در ساخت و ساز مسکونی و چه صنعتی کار می کنید، اساس تمام پروژه های ساختمانی استفاده از لوله و اتصالات است. برای اطمینان از یک ساختار ایمن، ایمن و با کیفیت بالا، خرید محصولات مناسب برای پروژه شما ضروری است. لوله ها برای هر پروژه ساختمانی ضروری هستند زیرا توانایی انتقال هر نوع مایع، گاز یا مواد جامد را دارند. آنها معمولا از مواد مختلفی مانند مس، پلاستیک، فولاد و غیره ساخته می شوند. لوله ها باید به دقت مهندسی شده و به درستی وصل شوند تا به درستی کار کنند، جایی که اتصالات وارد می شوند. با توجه به پیچیدگی پروژه های ساختمانی، همیشه نیازهای منحصر به فردی وجود دارد که باید برآورده شوند.

 

با این حال، انواع اصلی لوله ها و اتصالات مورد نیاز برای هر نوع پروژه همیشه یکسان است. قبل از شروع هر پروژه لوله کشی ساختمانی، مهم است که در مورد انواع لوله ها و اتصالات مورد نیاز تحقیق کنید و مطمئن شوید که مواد مناسب برای کار را خریداری کرده اید. با خرید لوله و اتصالات ساختمانی از یک منبع مطمئن، می توانید مطمئن شوید که پروژه شما ایمن، ایمن و با کیفیت باقی می ماند. در ادامه به انواع لوله و اتصالات ساختمانی اشاره می کنیم.

 

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

 

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

 

لوله و اتصالات پی وی سی

 

لوله های پی وی سی که مخفف پلی وینیل کلراید است و برای طیف گسترده ای از اقلام و کاربردها استفاده می شود. به طور خاص، در زمینه کارهای ساختمانی، لوله های پی وی سی اغلب به دلایل زیادی انتخاب می شوند. یکی، آنها فوق العاده همه کاره هستند و می توانند در محیط های داخلی و خارجی استفاده شوند. این آنها را به مواد عالی برای سیستم های زهکشی و فاضلاب، سیستم های تامین آب و در ساخت انواع اقلام تبدیل می کند. علاوه بر این، لوله های پی وی سی بادوام هستند و می توانند در برابر آب و هوای خصمانه و همچنین ضربه های شدید مقاومت کنند.

 

پی وی سی یا لوله پلیکا که در ایران به این نام مشهور است از مهم ترین لوله های می باشد که کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. از این لوله در بخش های لوله کشی فاضلاب، پوشش و محافظ کابل های برق و انتقال اسید ها و باز ها استفاده می شود

 

*   لوله و اتصالات پوش فیت

 

پوش فیت از جدید ترین سیستم های لوله کشی است که کارایی و عملکرد بسیار بهتری نسبت به لوله های قدیمی دارد. این سیستم لوله کشی به دلیل اتصالات محکم و قوی که به کمک سوکت به یکدیگر متصل می شوند نیازی به چسب و جوش ندارد و هزینه ی نصب و اجرای آن بسیار کم می باشد. لوله های PushFit  از سیستم منحصر به فردی برای اتصال قطعات مختلف استفاده می کنند که نیاز به جوشکاری و لحیم کاری گسترده را بی نیاز می کند. این لوله‌ها معمولاً در کاربردهای فشار کم استفاده می‌شوند و طول آنها تا 12 فوت می‌رسد. در حالی که فرآیند مونتاژ نسبتاً ساده است، استفاده از ابزارهای اختصاصی برای نصب مؤثر و موفق ضروری است.

 

از طرف دیگر استحکام این لوله باعث شده تا عمر طولانی تری نیز داشته باشند و مقاومت آن در برابر ضربه و تنش های فیزیکی و شیمیایی بسیار زیاد است. پوش فیت ایمنی بالایی نسبت به حریق دارد و برای ساخت آن از پیشرفته ترین فناوری های دنیا استفاده می شود. از ویژگی های مهم این لوله قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی های قدیمی است که می توان آن را به لوله های فلزی نیز متصل کرد. شهراب و نیوفلکس بهترین برند های پوش فیت در ایران هستند که ایلیا شیل نمایندگی فعال آن ها در تهران می باشد.

 

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

 

*   لوله و اتصالات 5 لایه و تک لایه

 

لوله های تک لایه که به لوله پروپیلن نیز معروف هستند جایگزین بسیار بهتری برای لوله های فلزی شده اند از این لوله در تاسیسات تهویه، فاضلاب های صنعتی و مهم ترین آن ها یعنی لوله کشی آب آشامیدنی استفاده می شود. لوله های تک لایه ساختاری دارد که باعث شده مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشند و موجودات زنده در آن ها رشد نمی کنند. این لوله هم چنین در برابر مواد شیمیایی و ضربه نیز مقاوم است و اکسیژن و نور خورشید را نیز به درون خود نفوذ نمی دهد. لوله تک لایه نصب آسانی دارد و ضایعات کمی تولید می کند و رنگ و مزه ی آب آشامیدنی را نیز تغییر نمی دهد.

 

*   لوله و اتصالات گالوانیزه

 

لوله گالوانیزه لوله ای است که سطح آن با لایه نازکی از فلز پوشیده شده تا در برابر آسیب های محیطی مقاومت بیشتری داشته باشد. لوله های گالوانیزه از جنس آهن و یا فولاد می باشد که در بخش های آب رسانی، گاز رسانی و انتقال بخار و هوا از آن استفاده می شود. گالوانیزه کردن روشی است که می تواند مقاومت لوله را در برابر خوردگی و خراشیدگی افزایش دهد. لوله گالوانیزه در دو نوع فولادی و آهنی تولید می شود که لوله های فولادی بیشتر در بخش سیستم های تهویه کاربرد دارد و وزن آن ها سبک تر از لوله های آهنی است. لوله های آهنی رنگ تیره تری دارند و در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند.

 

پیشنهاد می شود در این مورد، مطلب راهنمای انتخاب لوله مناسب برای لوله کشی آب ساختمان مطالعه نمایید.

 

قیمت لوله و اتصالات ساختمان

 

انواع لوله و اتصالات ساختمانی با توجه به برند های مختلف و کاربرد های متفاوت قیمت های متغیری دارند. دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات باعث می شود تا مشتریان و پیمانکاران بتوانند بر حسب نیاز و بودجه ی خود بهترین محصولات را تهیه نمایند. فروشگاه لوله و اتصالات ایلیاشیل قیمت انواع لوله و اتصالات را به طور روزانه در وب سایت خود قرار می دهد تا خریداران به قیمت روز آن ها دسترسی داشته باشند و به راحتی آن ها را تهیه نمایند.

 

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات

 

هنگامی که صحبت از ساخت هر ساختمانی می شود، لوله و اتصالات نقش مهمی در ایجاد یک سازه قوی، بادوام و قابل اعتماد دارند. آنها مسئول اتصال موثر و ایمن بخش های مختلف سازه هستند. به همین دلیل کیفیت این لوله ها و اتصالات بسیار مهم است. اگر می خواهید ساختمانی قابل اعتماد و با کارایی بالا بسازید، باید سرمایه گذاری در لوله ها و اتصالات مناسب را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه انواع مختلفی از لوله ها و اتصالات وجود دارد که نتایج بهینه را در پروژه های مختلف ساختمانی ارائه می دهد

 

خرید اینترنتی لوله و اتصالات راهکاری آسان و سریع برای مهندسین و پیمانکاران است که بتوانند به مجموعه ای از انواع محصولات ساختمانی دسترسی داشته باشند. فروشگاه لوله اتصالات ایلیاشیل با سابقه ای بالغ بر ده سال فروش عمده لوله و اتصالات ساختمان را بر عهده دارد و بهترین برند ها را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.

 

ما در ساخت و فروش لوله و اتصالات برای انواع پروژه های ساختمانی تخصص داریم. هنگام خرید لوله و اتصالات از ما نه تنها می توانید از محصولات باکیفیت بهره مند شوید، بلکه در کنار آن از مزایای متعددی مانند ارسال ، مشاوره رایگان و تیم مجرب با داشتن دانش و تجربه لازم در زمینه بخش لوله کشی انتخاب لوله ها و اتصالات ما شامل انواع طرح ها، شکل ها، اندازه ها و مواد است. ما همچنین قادریم هر یک از محصولات خود را مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی کنیم. ما علاوه بر کیفیت بالای محصولات، رضایت مشتری را نیز در اولویت قرار می دهیم. ما درک می کنیم که پروژه ساخت و ساز شما برای شما مهم است و به همین دلیل است که اطمینان حاصل می کنیم که محصولات را به موقع و با نگرش مثبت تحویل می دهیم. کارکنان مجرب ما می توانند در صورت نیاز مشاوره فنی ارزشمندی را به شما ارائه دهند و در صورت وجود هرگونه سوال پیش فروش یا پس از فروش می توانیم به شما کمک کنیم. اگر به دنبال لوله ها و اتصالات با کیفیت و قابل اعتماد و بادوام هستید، فروشگاه ایلیاشیل محل مراجعه شماست

 

"با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران ، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد.

 

ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه های صفر تا صد تاسیسات ساختمانی و فاضلابی بوده و فروش عمده و جزیی انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیاشیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید."

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman