مصارف دستگاه بلوک زنی در ایران

مصارف دستگاه بلوک زنی در ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۸ | ۱۴۰۱/۱۱/۲۹

دستگاه بلوک زنی محصولی کاربردی است که برای تولید بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع متنوعی در بازار موجود است.

به گزارش اخبار ساختمان، دستگاه بلوک زنی همانطور که از نامش پیداست برای تولید بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ایران هم در کارگاه های تولیدی و در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که در صنعت ساختمان سازی فعال هستند گاهی ترجیح می‌دهند دستگاه بلوک زنی را خودشان خریداری و از آن برای تولید بلوک ساختمان استفاده کنند. از آنجایی که دستگاه بلوک زنی در انواع متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود، هر یک از این انواع مصارف مخصوص به خود را دارند.

 

گروه تولیدی - صنعتی افراز بتن سرمد یکی تولیدکنندگان دستگاه های بلوک زنی در ایران است که با دانش متخصصان خود توانسته بهترین نوع دستگاه های بلوک زنی را تولید کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. برای خرید انواع دستگاه های بلوک زنی و اطلاع از قیمت هرکدام به وبسایت شرکت افراز بتن سرمد https://www.bms-ind.com/fa/ مراجعه کنید یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

دستگاه بلوک زنی چیست 

 

دستگاه بلوک زنی محصولی کاربردی است که برای تولید بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع متنوعی در بازار موجود است. با استفاده از این دستگاه می‌توان روزانه در حدود 2000 تا 6000 بلوک تولید نمود. تعداد بلوک های تولید شده به تعداد قالب های دستگاه و نوع دستگاه بستگی دارد. دستگاه بلوک زنی در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود است که هر یک از آن ها عملکرد و توان مخصوص خود را دارند.

 

دستگاه بلوک زنی چیست؟

 

دستگاه بلوک زنی متحرک با نام دستگاه تخم گذار نیز شناخته می شود بعد از تولید هر بلوک آن را روی زمین قرار می‌دهد و با رفتن به جلو بلوک بعدی را در کنار بلوک قبلی می گذارد. دستگاه بلوک زن ثابت در یک مکان ثابت کند کار خود را انجام می‌دهد و بلوک های تولید شده را روی هم می گذارد.

 

اگر بخواهیم دستگاه های بلوک زنی را بر اساس نوع عملکرد دسته بندی کنیم باید بگوییم که این دستگاه‌ها در سه دسته بندی کلی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک قرار داده می‌شوند‌. دستگاه های دستی برای انجام عملکرد خود به یک اپراتور نیاز دارند که تمامی فعالیت‌ها را به صورت دستی انجام دهد، در حالی که دستگاه های نیمه اتوماتیک اپراتوری نیاز دارند که برخی از فعالیت ها را انجام دهد. در آخر دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را داریم که از صفر تا صد کار را با استفاده از نیروی برق انجام می‌دهد و نیازی به اپراتور ندارد. دستگاه های تمام اتوماتیک گران قیمت ترین نوع دستگاه های موجود در بازار هستند.

 

برای تولید بلوک با استفاده از این دستگاه به ماده اولیه سیمان نیاز است که وارد دستگاه شود. اجزای دستگاه بلوک زنی موارد زیر هستند:

 

1.  شاسی دستگاه: از این قطعه برای قطع و وصل کردن نیروی برق در دستگاه استفاده می شود.
2.  قالب و سنباده: قالب برای شکل دادن به بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نهایت با استفاده از سنباده دستگاه قسمت های اضافی به صورت کامل حذف می‌شوند.
3.  ویبره دستگاه: بعد از ریختن سیمان داخل قالب با استفاده از ویبره تمامی خلاهای قالب پر می شوند.
4.  پمپ و موتور: موتور برای انجام دادن تمامی فعالیت‌های دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و پمپ برای خنک کردن اجزای دستگاه استفاده می شود.
5.  سایر اجزا: بر اساس نوع دستگاهی از آن استفاده می کنید ممکن است اجزای مختلفی در دستگاه نصب شده باشد.

 

افزار بتن سرمد

 

افراز بتن سرمد تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی

 

مجموعه افراز بتن سرمد به عنوان تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی در داخل کشور ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان است. این مجموعه با تولید انواع مختلف دستگاه بلوک زنی ثابت و متحرک نیاز این صنعت را به انواع مختلف دستگاه بلوک زنی برطرف می‌سازد و کیفیت بالایی از محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برخی از مهمترین مزایای خرید دستگاه بلوک زنی از این مجموعه موارد زیر هستند:

 

تمامی دستگاه های تولید شده در این مجموعه دارای خدمات پس از فروش هستند. زمانی که دستگاه‌ها را از برندهای خارجی خریداری می کنید به دلیل تحریم ایران ممکن است خدمات پس از فروش در داخل کشور در دسترس نباشند؛ در حالی که تمامی دستگاه‌های افراز بتن سرمد دارای خدمات پس از فروش مناسبی هستند.

 

ضمانت نامه و گارانتی معتبر را می توان از جمله دیگر مزایای خرید محصول از این مجموعه دانست. تمامی دستگاه ها دارای ۱۲ تا ۲۴ ماه ضمانت نامه و گارانتی هستند و طی این مدت از نظر بروز هرگونه مشکل می‌توانید آسودگی خاطر داشته باشید‌.

 

قیمت مناسب محصولات تولید شده در افراز بتن سرمد از جمله مهم‌ترین مزایای خرید محصول از این مجموعه است. این مجموعه به دلیل استفاده از مواد اولیه تولید داخل کشور مناسب ترین و بهترین قیمت ها را در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می‌دهد.

 

اطلاع رسانی مناسب در مورد محصولات و ویژگی های آن ها یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های این شرکت است. با مراجعه به سایت اینترنتی افراز بتن سرمد می توانید تمامی محصولات و اطلاعات آن ها را مشاهده کنید و با دید باز در مورد خرید محصول مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

 

تمامی محصولات این مجموعه امکان خرید اینترنتی دارند، به همین دلیل برای خرید آن ها نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای حمل و نقل و رفت و آمد نیست.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman