بکارگیری ماربل شیت برای دیوارپوش و سقف کاذب

بکارگیری ماربل شیت برای دیوارپوش و سقف کاذب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۴ | ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی زیبا و بسیار مقاوم است که طراحی منحصر به فردی را به وجود خواهد آورد.

به گزارش اخبار ساختمان، ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی است که تحول بزرگی در طراحی دکوراسیون به وجود آورده است. این سنگ با خواص منحصر به فرد خود نظر طراحان را به خود جلب کرده است. سنگ مصنوعی در بخش های مختلف خانه به کار گرفته می شود و زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد.

 

مجموعه آذران پلاست با معرفی بهترین سنگ های ماربل شیت جهت فروش، طراحی و اجرای دکوراسیون شما را راهنمایی خواهد کرد. این مجموعه با داشتن تجربه فراوان در زمینه طراحی نمای داخلی و خارجی ایده های خلاقانه را در این باره ارائه می دهد.

 

ویژگی های ماربل شیت

 

سنگ ماربل شیت یکی از چشم نوازترین متریال هایی است که می توانید برای طراحی دکوراسیون از آن استفاده کنید. این سنگ از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد pvc ساخته می شود بنابراین در عین حال که مزایای هر دو نوع ماده را دارد معایب آنها را پوشش می دهد.

 

سنگ مصنوعی مانند سنگ های طبیعی مقاومت بسیار بالایی دارد اما سنگینی این نوع مصالح ساختمانی را نخواهد داشت. از طرف دیگر مانند متریال pvc امکان طراحی های مختلف بر روی این نوع سنگ وجود دارد اما مقاومت آن از pvc بسیار بالاتر می باشد.

 

سطح صاف و صیقلی ماربل شیت موجب می شود که مانند سنگ مرمر دیده شود. این سنگ مصنوعی با درخشش و زیبایی خود می تواند زینت بخش مکان های مختلف باشد.

 

استفاده از ماربل شیت جهت دیوارپوش

دیوارپوش ماربل شیت

 

استفاده از ماربل شیت جهت دیوارپوش

 

سنگ ماربل شیت جدیدترین نسل دیوارپوش هایی است که در صنعت ساختمان سازی معرفی شده است. این سنگ با ویژگی های خارق العاده خود می تواند محیطی مستحکم و آرامش بخش را به وجود آورد. سنگ مصنوعی از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است. الگوهای مختلف طراحی بر روی این سنگ قابل اجرا است. به این ترتیب می توان هماهنگ با هارمونی محیط رنگ و طرح آن را انتخاب کرد.

 

رنگ هایی مانند مشکی و سفید پرطرفدارترین رنگ هایی است که در فضاهای شیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ سیاه با رگه های سفید در مکان های تفریحی و گردشگری مانند هتل ها و رستوران ها می تواند جذابیت خیره کننده ای را به وجود آورد.

 

استفاده از دیوارپوش ماربل شیت سفید با رگه های خاکستری در مراکز تجاری و شرکت ها می تواند گستردگی فضا را بیشتر نشان دهد و محیطی باز و فرح بخش را به نمایش بگذارد.

 

استفاده از سنگ ماربل شیت برای محیط های حساس مانند بیمارستان ایده مناسبی می باشد. زیرا این سنگ خاصیت آنتی باکتریال دارد به این ترتیب سلامت و ایمنی محیط افزایش پیدا می کند. از طرف دیگر بسیار مقاوم و با دوام است به این ترتیب تا سالیان سال نیاز به ترمیم و مرمت بنا نخواهد بود.

 

سنگ مصنوعی شستشوی آسانی دارد و به راحتی تمیز می شود. به این ترتیب می تواند برای دیوارپوش مکان هایی مانند ادارات، لابی مجتمع های بزرگ، استخر، باشگاه، محیط های فرهنگی و آموزشی از این متریال استفاده کرد.

 

گروه آذران پلاست با طراحی انواع سنگ های مصنوعی و ماربل شیت به نیاز مشتریان خود پاسخ می دهد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی برای طراحی محیط های گوناگون با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

 

سقف کاذب ماربل شیت

سقف کاذب ماربل شیت

 

سنگ مصنوعی و سقف کاذب

 

سقف کاذب نتیجه گسترش دانش در صنعت ساختمان سازی است. به کارگیری سنگ ماربل شیت در طراحی سقف کاذب می تواند مزایای این نوع سقف را افزایش دهد. زیرا ورق های سنگ مصنوعی از وزن بسیار کمی در حدود هفت کیلوگرم برخوردار است. به این ترتیب سنگینی سایر مصالح را نخواهد داشت.

 

با استفاده از سنگ مصنوعی بار نهایی ساختمان کاهش چشمگیری دارد و ایمنی محیط بالا می ورد. ساختمان هایی که در آن از سنگ مصنوعی به جای سنگ طبیعی استفاده شده در برابر زلزله مقاومت بالایی دارند. از طرف دیگر این نوع متریال در برابر حرارت بسیار بالا و آتش مقاوم بوده و به عبارت دیگر جزو متریال های نسوز است.

 

در طراحی سقف کاذب سنگ ماربل شیت استفاده می شود چون از نظر بصری نیز زیبایی خاصی را به وجود می آورد. سنگ مصنوعی بدون داشتن درز قابل اجرا است. به این ترتیب سطحی صاف و یکپارچه ایجاد می شود.

 

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از دغدغه هایی است که در ساختمان سازی مورد توجه قرار گرفته است. سنگ مصنوعی به این نیاز ضروری پاسخ مناسبی می دهد. این سنگ عایق حرارت است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. همچنین عایق صوتی مناسبی است و مانع از عبور صداهای اضافه می شود.

 

سنگ ماربل شیت انواع مختلفی دارد. از جمله آن سنگ uv و سنگ pvc است. سنگ های ضد آب در محیط های مرطوب کاربردهای زیادی دارند. آب در این نوع سنگ ها نفوذ نمی کند و در برابر شوینده ها مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. به این ترتیب می توان در مکان هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه از آنها استفاده کرد.

 

نوع uv سنگ ماربل شیت براق و شفاف است، استفاده از آن برای دیوار پشت تلویزیون و دیوارپوش سالن پذیرایی می تواند زیبایی منحصر به فردی را ایجاد نماید. دیوار راهروهای ساختمان های بزرگ و پر رفت و آمد با استفاده از سنگ مصنوعی طراحی مناسبی خواهند داشت. زیرا علاوه بر آنکه انعکاس نور در این سنگ باعث می شود فضا دلبازتر به نظر برسد تمیز کردن آن نیز آسان می باشد.

 

طراحی دکوراسیون با ماربل شیت

طراحی دکوراسیون با ماربل شیت

 

 

نحوه خرید سنگ مصنوعی

 

مجموعه آذران پلاست با داشتن 10 سال تجربه در زمینه فروش متریال مناسب جهت طراحی داخلی به شما کمک می کند که بهترین مصالح را انتخاب نمایید. این مجموعه با اجرای حرفه ای دکوراسیون داخلی و خارجی طراحی های زیبایی را به وجود خواهد آورد.

 

انواع دیوارپوش ها و سقف کاذب ماربل شیت را می توان در محیط های گوناگون به اجرا درآورد. پروژه های بسیاری توسط مجموعه آذران پلاست به اجرا درآمده که نشان دهنده اعتماد مجریان طرح های بزرگ به این مجموعه می باشد.

 

شما برای دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات لازم را در این باره به دست آورید. طرح های خلاقانه با استفاده از متریال با کیفیت به شما ارائه شده و پروژه های مختلف با قیمت به صرفه در کوتاه ترین زمان اجرا خواهند شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman