ساخت چهار میلیون واحد مسکونی محقق می شود؟

ساخت چهار میلیون واحد مسکونی محقق می شود؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۷ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان نسبت به اجرای قانون جهش تولید مسکن امیدوار است اما اینکه آیا ساخت چهار میلیون واحد مسکونی محقق خواهد شد یا خیر هنوز قابل پیش بینی نیست.

به گزارش اخبار ساختمان، رحمت الله فیروزی پوربادی درباره وضعیت بازار مسکن، بیان کرد: مجلس قانون جهش تولید مسکن را به منظور ایجاد تعادل در بازار با ساخت مسکن مصوب کرد اما نکته اساسی برای اجرای این قانون و ساخت مسکن همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن یک موضوع فرا وزارتخانه است و هماهنگی تمام دستگاه ها را می طلبد، اظهار کرد: مجلس همچنان به اجرای قانون جهش تولید مسکن امیدوار است اما اینکه آیا ساخت چهار میلیون واحد مسکونی محقق خواهد شد یا خیر، هنوز قابل پیش بینی نیست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در قانون مصوب مجلس بستر لازم برای ساخت مسکن پیش بینی شده است؛ تامین زمین، تامین مصالح ساختمانی و تسهیلات بانکی سه محور کلیدی این قانون بوده که تاکنون بخشی از آن دنبال شده و اما بخشی از آن بر روی زمین مانده است.

فیروزی در پایان گفت: امیدواریم با یک همکاری بین دستگاهی و از همه مهم تر همکاری بانک ها شاهد تحقق این قانون و ساخت مسکن باشیم.

ایسنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman