انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار

انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۴ | ۱۴۰۱/۰۶/۲۱

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم معارفه و انتصاب سعید شه بخش به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار و همچنین تقدیر از مهدی قربانی مدیرعامل سابق این شرکت با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

جعفری در این مراسم ضمن قدرانی از زحمات مدیرعامل سابق شهر جدید رامشار خواستار توفیق خدمت برای سرپرست جدید با کمک همکاران در شهر رامشار شده و گفت: شهر جدید رامشار و همچنین تیس جدای از مسائل مهم در حوزه شهرسازی از نظر منطقه جغرافیایی و شرایط خاصی که دارند برای ما حائز اهمیت بوده و مأموریت مارا دوچندان می کنند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما در نواحی جنوبی کشور علاوه بر مأموریتی که در حوزه شهرهای جدید داریم باید رسالت دیگری مبنی بر تسریع فرآیند تحول و توسعه منطقه را دنبال کرده و با ایجاد ظرفیت های مناسب، جذب سرمایه گذار و راه اندازی پروژه های محرک توسعه فرصت های بالقوه را بالفعل کنیم.

 

جعفری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص بحث توسعه نواحی جنوبی کشور بیان کرد: باید برنامه ویژه ای برای ظرفیت های موجود در مناطق جنوبی مکران، قشم، عالیشهر، علوی وسایر شهرهای جدیدی که در دستور کار قرار دارند در نظر گرفته شده و مورد پیگیری قرار گیرد.

 

این مقام مسئول درخصوص انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار نیز بیان کرد: ما باید در هر مکانی با سلامت اخلاقی، کاری، مالی، تقوا و اصول اصلی مدیریت از این فرصت ها استفاده کرده و خدمتی ماندگار برجای گذاریم.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنان خود هوشمندسازی، استفاده از سرمایه بخش خصوصی،توجه به حوزه کشاورزی و شیلات، تسریع در تکمیل پروژه های مسکنی، آماده سازی و استفاده از مصالح متناسب با شرایط اقلیمی منطقه، مدیریت انرژی خورشیدی و ظرفیت موجود در چرخه بازگشت آب را از مسائل مهم و ضروری مورد توجه در مدیریت شهرهای جنوبی کشور به ویژه تیس و رامشار دانست و ادامه داد: قطعا باید مدیریت خود را به سمت مدیریت هوشمند سوق داده و از تکنولوژی های نوین در سیستم شهرهای جدید بهره مند شویم.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman