بازسازی اداره و دفتر کار توسط گروه معماری آترینا

بازسازی اداره و دفتر کار توسط گروه معماری آترینا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

برای انجام بازسازی اداره و دفتر کار مراحل مختلفی وجود دارد که باید هر کدام را با دقت بسیاری انجام دهید تا به نتایج مطلوبی دست یابید.

به گزارش اخبار ساختمان، ادارات و دفاتر کار برای اینکه بتوانند همپای رقبای خود فعالیت کنند باید به ظاهر ساختمان خود اهمیت دهند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که ارباب رجوع پس از ورود به ساختمان مدرن، حس بهتری می گیرد و ساختمان های قدیمی و فرسوده در نظر مشتریان، مورد پسند نیستند. در ادامه مطلب به بررسی بازسازی اداره و دفتر کار می پردازیم، پس اگر شما هم می خواهید دفتر کار خود را بازسازی کنید، با ما همراه باشید.

 

اهمیت بازسازی اداره و دفتر کار

 

زمانی که مراجعه کنندگان به اداره و دفتر کار با ظاهر قدیمی و فرسوده آن روبرو شوند، حس بدی گرفته و ممکن است حتی نسبت به تخصص شما دچار ابهاماتی شوند. در بسیاری از موارد مشتریان پس از مشاهده ساختمان اداری قدیمی، به مکان دیگری برای انجام کار خود مراجعه می کنند. پس با توجه به این موضوع می توان گفت که بازسازی اداره منجر به ارائه بهتر خدمات شده و مشتریان بیشتری را جذب می کند.

 

تصور کنید که دو اداره قدیمی و مدرن در پیش رو دارید که هر دو فعالیت یکسانی انجام می دهند، قطعا ذهن شما اداره مدرن را انتخاب می کند و آن را با تجربه و متخصص می داند. اگر می خواهید در سطح جامعه بیشتر دیده شوید باید برای بازسازی دفتر خود آماده باشید و با اجرای تغییرات مورد نظر، زیبایی، مقاومت و ایمنی دفتر کار خود را افزایش دهید.

 

مراحل بازسازی اداره و دفتر کار

 

برای انجام بازسازی اداره و دفتر کار مراحل مختلفی وجود دارد که باید هر کدام را با دقت بسیاری انجام دهید تا به نتایج مطلوبی دست یابید. بازسازی ساختمان، بازسازی نمای داخلی و پارتیشن بندی اتاق ها به عنوان مراحل اصلی بازسازی اداره هستند که در ادامه هر کدام را بررسی می کنیم.

 

بازسازی ساختمان

 

بازسازی ساختمان مربوط به بخش های مختلفی مانند نمای بیرونی ساختمان، حیاط، راهروها و راه پله است. این بخش ها در واقع بخش هایی هستند که ظاهر اداره شما را تشکیل می دهند و نقش مهمی در جذب مشتری دارند. اگر بخش های داخلی ساختمان شما به زیبایی طراحی شده اما نمای ساختمان، زیبایی لازم را نداشته باشد، هیچ تاثیری در جذب و افزایش مشتری ندارد زیرا مشتریان ابتدا نمای ساختمان را می بینند.

 

وقتی راهروها، راه پله ها و حیاط دفتر کار شما شیک و جذاب باشد علاوه بر انتقال حس مثبت به ارباب رجوع، منجر به ایجاد انگیزه بیشتری در کارمندان می شود. شما و کارمندان اداره تان برای زمان های استراحت می توانید به حیاط رفته و در هوای آزاد به تجدید قوا بپردازید. زمانی که حیاط دفترکار، قدیمی باشد از میل و رغبت کارمندان برای استراحت در آن محیط می کاهد.

 

بازسازی نمای داخلی

 

بازسازی اداره و دفتر کار در بخش داخلی شامل بازسازی کف، دیوارها و اتاق ها می باشد. کف دفترکار باید با متریالی پوشانده شود که زیبایی و مقاومت بالایی داشته باشند. رنگ و طرح کف دفتر کار می تواند باعث زیبایی بیشتر ساختمان شود. به طور کلی استفاده از رنگ های روشن برای کف اداره، محیط آن را درخشان و بزرگتر نشان می دهد. برای بازسازی دیوارها می توانید به رنگ آمیزی و نقاشی متناسب با زمینه فعالیت خود بسنده کنید. البته این بستگی به میزان آسیب و خرابی دیوارها دارد و در صورت خرابی و نواقص بسیار دیوارها، باید از دیوارهای کاذب و پوشاننده های مناسب بهره ببرید.

 

پس از بازسازی دیوارها از اکسسوری ها و وسایل تزئینی برای زیباسازی بیشتر محیط، متناسب با رنگ دیوار و دکوراسیون استفاده کنید. برای بازسازی اتاق ها باید زمینه شغلی و نوع فعالیت کارمندان را در نظر داشته باشید. اگر کارمندان شما نیاز به محیطی آرام و بدون صدا دارند پس باید بازسازی اتاق ها را همراه با عایق سازی انجام دهید. تغییر دکوراسیون اتاق ها می تواند شامل کف، دیوارها و  دکوراسیون آن باشد.

 

بازسازی داخل ادارات

 

پارتیشن بندی اتاق ها

 

امروزه بیشتر ساختمان های اداری را به صورت یکپارچه می سازند و مدیر هر اداره ای برای تفکیک بخش های مختلف از پارتیشن استفاده می کند. در بازسازی اداره و دفتر کار ، پارتیشن بندی اتاق ها امری رایج و متداول است زیرا بدین شکل هر بخش از سایر بخش ها مجزا می شود و ارباب رجوع پس از حضور در دفتر کار، به بخش مورد نظر خود مراجعه می کند.

 

خرید پارتیشن اداری ام دی اف و پارتیشن ام دی اف و شیشه برای ادارات پرطرفدار تر است زیرا این پارتیشن ها ماندگاری و زیبایی بیشتری دارند. پارتیشن های مورد استفاده در دفتر کار و اداره، بیشتر به صورت ثابت و دوجداره می باشند و از انتقال سر و صدا به سایر بخش ها جلوگیری می کنند. از این طریق آرامش لازم برای تمرکز کارمندان فراهم می شود و هیچ هرج و مرج و شلوغی در اداره به وجود نمی آید.

 

هزینه بازسازی اداره و دفتر کار

 

هزینه بازسازی اداره به عواملی مثل وسعت ساختمان، ابعاد، کیفیت متریال و وسعت بازسازی بستگی دارد. اگر اداره شما تنها در قسمت های کوچکی نیاز به بازسازی دارد، پس نیاز به هزینه های بسیاری برای بازسازی ندارید. در صورتی که ساختمان دفتر کار شما قدیمی و فرسوده است و نیاز به بازسازی کلی دارد پس باید بودجه بیشتری را برای بازسازی آن در نظر داشته باشید. به طور کلی بازسازی ساختمان های کوچک هزینه کمتری را به دنبال دارد و هر چه کیفیت و مرغوبیت متریال و مصالح بیشتر باشد، هزینه های بازسازی نیز افزایش پیدا می کنند.

هزینه بازسازی ادارات

 

گروه معماری آترینا بهترین شرکت بازسازی اداره و دفتر کار

 

گروه معماری آترینا در زمینه بازسازی دفتر کار سابقه درخشانی دارد. این مرکز دارای تیم مجرب و حرفه ای در زمینه بازسازی اداره است که در این زمینه تخصص بالایی دارند. گروه معماری آترینا برای پروژه های بازسازی ادارات از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده می کند. این مرکز با تعهد پیمان، پروژه های بازسازی را می پذیرد و شما دیگر نیازی به اخذ قرارداد با پیمانکاران دیگر نخواهید داشت.

 

 آترینا علاوه بر بازسازی در زمینه تولید پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ام دی اف و شیشه هم فعالیت دارد و می توانید برای پارتیشن بندی از پارتیشن های همین مرکز با قیمت مناسب تری استفاده کنید. شیوه بازسازی توسط مهندسان آترینا کاملا مدرن و پیشرفته است و مقاوم سازی و زیبایی ساختمان اداره شما به خوبی انجام می شود. تمامی این موارد باعث شده که گروه معماری آترینا به عنوان بهترین شرکت بازسازی اداره و دفتر کار شناخته شود.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman