مجموعه دکترتامین در نمایشگاه ساختمان مشهد حاضر خواهد شد

مجموعه دکترتامین در نمایشگاه ساختمان مشهد حاضر خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۴ | ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

با توجه به استقبال گسترده برندهای معتبر و خوشنام در حوزه صنعت ساختمان از برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد، مجموعه دکتر تامین نیز در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد حاضر خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، فروشگاه اینترنتی دکترتامین با تمرکز بر یکی از اصلی ترین مشکلات صنعت ساخت و‌ ساز، به دنبال بهینه سازی فرآیند انتخاب و تامین تجهیزات، لوازم و مصالح ساختمانی در پروژه های ساختمانی است.

 

کسب سال ها تجربه در پروژه های اجرایی ساختمانی تیم دکترتامین را به یکی از باتجربه ترین تیم ها در این زمینه تبدیل کرده است.

 

مشتریان و فعالان صنعت ساختمان می توانند تمام تجهیزات مربوط به ساختمان و کلیه لوازم ساختمانی همچون تاسیسات مکانیکی، تجهیزات آشپزخانه، لوازم بهداشتی، انواع چسب، رنگ، رزین های مصرفی و هرنوع محصول مورد نیاز در صنعت ساختمان را از طریق وب سایت دکترتامین، اپلیکیشن و یا مرکز تماس دکترتامین به راحتی خریداری کنند.

 

مجموعه دکتر تامین از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است و برای اینکه بتواند خدمات خود را به طور کامل در اختیار مصرف کنندگان و فعالان صنعت ساختمان قرار بدهد، بدنه پرقدرتی را از کارشناسان و مهندسین صنعت ساختمان فراهم کرد تا بتواند با استفاده از تجربه این افراد در زمینه های مختلف صنعت ساخت و ساز و بازارهای مصالح ساختمانی، خدمات مشاوره ای خوبی را به فعالان صنعت ساختمان ارائه دهد.

 

از طرفی در حوزه اقلام و مصالح نیز با ایجاد یک شبکه سراسری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخل کشور و یک شبکه سراسری از مجریان و کارفرمایان و پروژه های ساختمانی توانسته است پیوند مناسبی را بین این دو گروه برقرار کند و تا حدود زیادی واسطه ها را از بین ببرد و از این طریق قیمت ها را برای هردو طرف به صرفه تر کند.

 

همانطور که گفته شد حذف تمام واسطه ها و تامین بی دردسر مصالح و تجهیزات ساختمانی موردنیاز در پروژه های عمرانی و ساختمانی که منجر به افزایش بهره وری در ساخت و ساز می شود هدفی است که مجموعه دکتر تامین بر اساس آن شکل گرفته است؛ از اینرو نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد می تواند مکانی مناسب برای آشنایی بدون واسطه و مستقیم با مجموعه دکتر تامین و امکانات آن باشد.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 25 لغایت 28 خرداد ماه سال جاری در ساعات 16 الی 22 و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman