بازار مسکن همچنان کساد است

بازار مسکن همچنان کساد است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۲ | ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

رئیس اتحادیه املاک استان همدان گفت: قیمت املاک استان در خصوص رهن و اجاره تحت تاثیر شرایط کرونایی و کسادی بازار خرید و فروش قرار گرفته است.

به گزارش اخبار ساختمان، ابراهیم جمالی گفت: با توجه به اینکه با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی نرخ اجاره بهای واحد‌های مسکونی تصویب شده است برخی از صاحبان مسکن در استان از این موضوع سو استفاده کرده و منازل مسکونی خود را که ارزش خاصی در زمینه های استاندار‌دهای لازم ندارند افزایش داده اند به گونه ای که ما منتظر بخش نامه از سوی وزارت کشور و دادستان کل هستیم تا این میزان از افزایش قیمت را تعدیل کنیم.

 

وی افزود: برای واحد‌های صنفی که تمکین ندارند و قوانین لازم را در این خصوص رعایت نمی کنند، سازمان بازرسی و تعزیرات مستقیم وارد عمل می شود و اقدام به جمع آوری این واحد‌های صنفی می کنند.

 

جمالی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاضر بر سطح جامعه این موضوع تشدید شده و با بحران در این زمینه مواجه هستیم که امیدواریم شرایط حاکم هر چه سریع تر مرتفع شود.

 

رئیس اتحادیه املاک استان همدان تصریح کرد: من به شکل کاملا مستقیم با اداره تعزیرات استان و سازمان بازرسی بر عملکرد واحد‌های صنفی و مسکن هایی که خصوصی نظارت دارم و اقدامات خلاف قانون و مقررات را به مقام های ذی ربط ارجاع خواهیم داد.

 

جمالی گفت: در کنار بحث افزایش چشمگیر قیمت ها در خصوص رهن و اجاره ملک باید هر مالکی دارای وجدان باشد و با شرایط موجود سعی در رفع مشکل مسکن هم نوع خود نماید.

 

رئیس اتحادیه املاک استان همدان گفت: دولت باید خانه های ارزان قیمت با متراژ کم را برای نیازمندان مسکن ترویج دهد و در این باره مسکن مهر در اختیار هم وطنان قرار بگیرد.

 

صدا و سیما

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman