بازار سنگ کورین کجاست؟

بازار سنگ کورین کجاست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۳۳ | ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

سنگ کورین یکی از انواع سنگ‌های مصنوعی است که بیشتر در بخش داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این سنگ‌ به عنوان سنگ رویه کابینت، سنگ اپن و کانتر، سنگ مصرفی در سرویس‌های بهداشتی و ... بسیار محبوب هستند.

به گزارش اخبار ساختمان، سنگ کورین یکی از انواع سنگ‌های مصنوعی است که بیشتر در بخش داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این سنگ‌ به عنوان سنگ رویه کابینت، سنگ اپن و کانتر، سنگ مصرفی در سرویس‌های بهداشتی و ... بسیار محبوب هستند. اینکه بازار سنگ کورین در تهران کجاست؟ را می‌توان یکی از پرتکرارترین پرسش‌های کاربران عنوان کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با معروف ترین بازار سنگ کورین در تهران آشنا کنیم. اما اگر در شهرستان‌ها هستید به هیچ عنوان نگران نباشید. سایت‌های متعددی برای فروش عمده و جزئی سنگ‌های کورین هستند که شما می‌توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

 

سنگ کورین

 

بازار سنگ کورین در تهران کجاست؟

 

سنگ کورین یکی از محبوب ترین سنگ‌هایی است که در طراحی صفحه‌های رو کابینتی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کورین سنگی با کیفیت، که از نظر زیبایی ظاهری و تنوع رنگ و طرح‌ها بی‌نظیر است. علاوه بر این سطح براق آن یکپارچه بوده و قابلیت پولیش خوردن را نیز داراست، به همه این‌ها اضافه کنید که سنگ کورین قابلیت ترمیم را دارا می‌باشد. یعنی اگر روی آن‌ها ترک خورده یا بشکنند می‌توان به راحتی این سنگ را ترمیم و تعمیر کرده و درست به شکل روز اولش درآورد. همه این مشخصات در کنار ویژگی‌های دیگری که برای سنگ کورین مطرح می‌شود سبب محبوبیت و پرطرفدار شدن این سنگ شده است. خیلی از خریداران برای این که سنگ کورین را با قیمت بهتر و به قیمت عمده پیدا کنند به همراه تنوع زیادی از طرح و رنگ را در اختیار داشته باشند به دنبال بازار سنگ کورین هستند. اگر به دنبال این هستید که یک جای مشخص یا به اصطلاح بورس خرید سنگ کورین در تهران را پیدا کنید چنین چیزی وجود ندارد. در ادامه در مورد این موضوع بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

بازار سنگ کورین

 

چرا یک بازار سنگ کورین و سنگ‌های مصنوعی مشخص در تهران وجود ندارد؟

 

اگر به دنبال یک آدرس یا راسته مشخص هستید که بورس خرید سنگ کورین در آنجا باشد باید بگوییم که نگردید، چنین جایی نیست! علت این موضوع را می‌توان در 2مورد اصلی بیان کرد:

 

*  نخست اینکه فروشندگان که به فروش سنگ‌های مصنوعی مانند سنگ کورین، کوارتز و ... می‌پردازند خیلی تنوع نداشته و اتفاقا محدود هستند و تعدادشان کمتر از فروشندگان سنگ‌های طبیعی است.

*  مورد دوم هم این است که کار کردن در حوزه سنگ کورین و بطور کلی سنگ‌های مصنوعی یک کار خدماتی محسوب می‌شود. کارهایی از این دست حتما به کارگاه‌های دارای تجهیزات پیشرفته نیازمند هستند. لذا پیدا کردن یک خیابان که آنقدر بزرگ باشد که بتوان آن‌ها را به عنوان بورس فرو‌ش سنگ‌های مصنوعی معرفی کرد سخت و نشدنی است.

 

با توجه به این محدودیت‌ها عموما عمده بازار سنگ کورین در حاشیه‌های شهر تهران و حومه آن قرار دارند. در بخش‌های بعدی بیشتر در مورد بازار سنگ ‌کورین در حومه شهر تهران صحبت کرده و شما را با این مراکز آشنا می‌کنیم.

 

بازار سنگ در اطراف شهر تهران

 

همانطور که در بخش‌های قبلی هم گفتیم به دلیل نیاز به فضای کارگاهی و تجهیزات این‌چنینی بسیاری از فروشندگان سنگ‌ کورین و انواع سنگ‌های مصنوعی ترجیح می‌دهند در اطراف شهر کارگاه‌های خود را دایر کنند. البته که برای رفاه حال مشتریان عموما دفترکارهایی در داخل شهر راه اندازی می‌شود که خریداران می‌توانند نمونه کارها را در آنجا بازدید کرده، محصولات دقیق و کامل به آن‌ها معرفی، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند و سپس برای بستن قرارداد اقدام کنند. در زیر مهمترین نواحی بازار سنگ مخصوصا کورین در اطراف تهران را برای شما گردآوری کرده‌ایم که به شرح زیر هستند:

 

 1.  منطقه کمرد

2.  منطقه جاجرود(سنگ سیاه)

3.  سایت خاوران

4.  منطقه باغستان

5.  بخش‌های ابتدایی شهریار

6.  منطقه چهاردانگه

و ...

 

استفاده از خدمات سایت‌های فروش سنگ‌های مصنوعی

 

در بخش‌های قبلی به معرفی بازار سنگ کورین در حومه شهر تهران پرداختیم. اما گاها برای شما به هر دلیلی سخت است که بخواهید به این ناحیه‌های اطراف شهر تهران رفته و از کارگاه ها و تولید کنندگان بازدید کنید. موضوع دیگری که وجود دارد هم این است که ایران تنها محدود به تهران نیست و شهرها و شهرستان‌های دیگر هم هستند که به این سنگ‌های مصنوعی نیاز دارند. در این میان چاره کار چیست؟ یکی از بهترین راه حل‌هایی که می‌توانیم در این زمینه ارائه کنیم استفاده از سایت‌های خدمات دهنده در زمینه سنگ‌های مصنوعی هستند. به این شکل افراد از سراسر ایران می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. گاها این خدمات منحصر به فروش است، اما در بیشتر اوقات معرفی محصولات، ارائه مشاوره پیش از خرید و سایر مواردی از این دست هم به عنوان خدمات تکمیلی ارائه میشوند. مانند سایت  depoo.orgکه به فروش عمده و جزئی سنگ‌های مصنوعی می‌پردازد و شما می‌توانید از این سایت برای ثبت سفارشات خود استفاده کرده و از خدمات بی‌نظیر آن بهره مند شوید. علاوه بر فروش محصولات مقاله‌های کاربردی بسیاری در زمینه معرفی محصولات، نحوه نگهداری آنها و سایر مواردی از این دست در سایت موجود بوده که بسیار مفید و راهگشا هستند.

 

خرید آنلاین سنگ کورین

 

مزیت‌های خرید آنلاین سنگ کورین

 

خرید آنلاین از سایت‌های فروش سنگ کورین می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید انواع سنگ‌های مصنوعی به شمار بیاید، حال می‌خواهیم ببینیم مهمترین مزیت‌ این خرید آنلاین چیست؟

 

1.  محدودیت زمانی در خرید ندارید: یعنی در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به سایت مراجعه کرده و با بررسی نمونه‌های موجود سفارش خود را ثبت کنید و هیچ محدودیت زمانی برای خرید ندارید.

2.  محدود به مکان هم نیستید: همانطور که در بخش‌های قبلی گفتیم بازار سنگ کورین و به طور کلی سنگ‌های مصنوعی محدود بوده و فروشندگان بسیاری زیادی در این زمینه مشغول به کار نیستند. لذا شما در پیدا کردن کارگاه‌ها و دفاتر فروش با محدودیت مواجه هستید. اما به کمک سایت از هرجای ایران می‌توانید سفارش خود را به آسانی از هر کارگاهی که می‌خواهید ثبت کنید.

3.  امکان مشاوره آنلاین وجود دارد: همانند فروش حضوری که از مشاوره کارشناسان بهره می‌برید در فروش آنلاین هم امکان دریافت مشاوره وجود دارد و شما می‌توانید با کارشناسان به صحبت پرداخته و از راهنمایی و مشاوره آن‌ها بهره مند شوید.

 

برندهای سنگ کورین

 

آشنایی با برندهای سنگ کورین

 

سنگ‌های کورین در برندهای خارجی و هم ایرانی به بازار عرضه می‌شوند. البته که قطعا تفاوت قیمتی میان نمونه‌های داخلی و خارجی وجود دارد که آن هم ناشی از اختلاف در کیفیت سنگ‌ها است. در ادامه معروف ترین برندهای سنگ‌های کورین ایرانی و خارجی را با هم دیده و با آن‌ها آشنا می‌شویم:

 

1.  کورین‌های ایرانی:

*  سنگ کورین سوپر استون

*  سنگ کورین آتیستون

*  سنگ کورین اورانوس

*  سنگ کورین فرمینو

 

2.  کورین‌های خارجی:

*  سنگ‌ کورین برند سامسونگ

*  سنگ‌ کورین برند ال جی

*  سنگ کورین برند هانکس

 

برندهای سنگ کورین

 

جمع بندی

 

سنگ‌های کورین یکی از انواع سنگ‌های مصنوعی هستند که بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشند. لذا بسیاری از افراد به دنبال مکان دقیق بازار سنگ کورین هستند. خوب است بدانید به دلیل محدودیت در تعداد تولید کنندگان و فروشنده در تهران مرکز مشخصی برای این سنگ‌ها وجود ندارد. اما در اطراف تهران مناطقی مانند جاجرود، کمرد، شهریار و ... بازار سنگ کورین را می‌توان پیدا کرد. سایت دپو یکی از بهترین ها در این زمینه است که شما می‌توانید خریدهای خود را از آن انجام داده و تجربه خرید اینترنتی لذت بخش و باکیفیتی را بدست آورید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman