معرفی شرکت آریا بارون توس در مشهد

معرفی شرکت آریا بارون توس در مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۲ | ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

به تازگی آریا بارون توانسته است پنل سندویچ هایی تولید کن که دارای فوم عایق پی ای آر است. ویژگی این محصول تولید شده مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی است. این پنل ساندویچ های جدید می توانند برای محیط هایی که نباید دچار حریق شوند مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش اخبار ساختمان، آریا بارون توس، یکی از شرکت های موفق در شهر مشهد است. این شرکت توانسته با بهره گیری از نیروهای متخصص و حرفه ای محصولات باکیفیتی مانند ساندویچ پانل، درب سردخانه، انواع و اقسام کانکس ها، ساختمان پیش ساخته، سرویس بهداشتی، حمام، آردواز فلزی و کانال پیش عایق شده طراحی و تولید کند.

 

برند آریا بارون توس، از ابتدا تلاش خود را کرده است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه کند. کیفیت بالای محصولات آریا بارون موجب شده علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، این برند محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کند.

 

معرفی شرکت آریا بارون توس

 

به تازگی آریا بارون توانسته است پنل سندویچ هایی تولید کن که دارای فوم عایق پی ای آر است. ویژگی این محصول تولید شده مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی است. این پنل ساندویچ های جدید، می توانند برای محیط هایی که نباید دچار حریق شوند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

آریا بارون به تازگی آردواز فلزی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. آردواز ها، بام پوش هایی هستند که دارای مقاومت بالا بوده و می توانند در برابر فشار های بالا پایداری خود را حفظ کنند. این بام پوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که می توانند تمام سلایق را مجذوب خود کنند. برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با محصولات این برند می توانید به سایت آریا بارون مراجعه کرده و توضیحات مربوط به هر محصولی را مطالعه فرمایید.

 

ساندویچ پانل آریا بارون توس

 

ساندویچ پانل ها، سازه های پیش ساخته ای هستند که به دلیل فواید گسترده خود بسیار مورد استفاده قرار می گیرندساندویچ پانل ها دارای سه لایه هستند. دو لایه خارجی و یک لایه عایق میانی پنل ساندویچ ها را می سازند.

 

با تولید پنل ساندویچ های پلی یورتان در قاره سبز، شرکت آریا بارون فعالیت خود را آغاز کرد. این برند به خوبی از مزایای این سازه های پیش ساخته آگاه بوده و تلاش کرد تا پنل ساندویچ های باکیفیت تولید کند.

 

ساندویچ پانل آریا بارون توس

 

ساندویچ پانل ها دارای ویژگی هایی مانند قیمت ارزان، سبک بودن، خاصیت عایق کنندگی، مقاومت و استحکام بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، مقاومت در برابر زلزله، عمر بالا، قابل شستشو بودن، قابلیت نصب بر انواع سازه ها و... است. این ویژگی ها سبب شد تا معماران و مجریان طرح های ساختمانی از پنل ساندویچ ها به عنوان جایگزینی برای سازه های قدیمی استفاده کنند.

 

برند آریا بارون توس در مشهد، دارای خط تولید انواع پنل ساندویچ است. ساندویچ پانل های تولید شده این برند دارای کیفیت بسیار بالایی است. علت این کیفیت بالا نیز استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه تولید پنل ساندویچ ها است. در حاضر همه همسایه های کشورمان ایران، مشتری و متقاضی خرید پنل ساندویچ های آریا بارون هستند. این محصول حتی توانایی رقابت در بازارهای بین المللی را نیز دارد.

 

درب سردخانه

 

همانطور که می دانید مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات و دارو ها بعد از مدتی فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نبود و باید برای استفاده طولانی مدت در دمای معینی نگهداری شوندسردخانه ها محیط هایی هستند که با استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی، عایق سازی، درب های سردخانه و... مانع فاسد شدن این منابع ارزشمند می شوند. البته میزان دمای هر سردخانه ای متفاوت بوده و بسته به نیاز متفاوت است.

 

درب های سردخانه  آریا بارون یکی از محصولات برند آریا بارون مشهد است. این درب ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا مانع خروج هوا داخل سردخانه به خارج شوند. این درب ها با نگهداری هوا به افزایش طول عمر وسایل سرمایش و گرمایشی و در نتیجه کاهش هزینه ها کمک می کنند. آریا بارون توس تولید کننده درب سردخانه لولایی و کشویی است. می توانید از طریق راه های ارتباطی این برند این محصول با کیفیت را از برند آریا بارون خریداری کنید.

 

کانکس ها

 

کانکس ها، سازه های پیش ساخته ای هستند که امروزه توانسته اند کاربرد های گسترده ای پیدا کنند. در زمان جنگ جهانی دوم، بسیاری از افراد محلی برای سکونت خود نداشتند. کانکس ها با هدف ایجاد یک سکونگاه موقت برای افرادی که خانه خود را در جنگ از دست داده بودند ساخته شد.

 

امروزه کانکس ها برای فروشگاه ها، سکونتگاه موقت برای زلزله، پایگاه های واکسیناسیون، ایستگاه های پلیس، نگهبانی ها، سرایداری، کتابخانه ها، مساجد، مدارس، ‌خودپردازها و... مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای گسترده و نیاز بالای جامعه به کانکس ها موجب شد تا شرکت ها و کارخانه های بسیاری اقدام به ایجاد خط تولیدی برای تولید این محصول کاربردی کنند.

 

کانکس آریا بارون توس

 

آریا بارون توس، یکی از شرکت های تولیدکننده کانکس است. اگر قصد خرید کانکس را دارید می توانید با کارشناسان فروش این برند تماس حاصل فرموده و سفارش خود را انجام دهید. کانکس ها دارای انواع مختلفی هستند. کارشناسان فروش این شرکت می توانند به شما درانتخاب کانکس مورد نیازتان راهنمایی کنند.

 

ساختمان ها و سازه هایی که به شکل سنتی ساخته می شوند، معایبی دارند. این معایب شامل عدم قابلیت جابه جایی، صرف زمان زیاد برای ساخت و هزینه بالا است. در مقابل کانکس ها با صرف هزینه های مالی و زمانی کمتر ساخته می شوند. این سازه های پیش ساخته قابلیت جابه جایی داشته و در صورت نیاز می توان آن را از محلی به محل دیگر انتقال داد.

 

یکی دیگر از ویژگی کانکس ها ضد زلزله بودن آنها است. این سازه دارای استحکام و مقاومت بالا بوده و می تواند در برابر زلزله ایستادگی کند. در نتیجه هنگام زلزله به دلیل مقاومت بالا سازه پیش ساخته، احتمال خسارت های مالی و جانی کاهش پیدا می کند. در نهایت ویژگی های گسترده این محصول سبب شده تا سازه های پیش ساخته محبوبیت بسیاری بین فعالین حوزه ساختمانی پیدا کند.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman