نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس توضیح داد:

علت اصلی رکود مسکن در اصفهان چیست؟

علت اصلی رکود مسکن در اصفهان چیست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۲ | ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس گفت: همچنان با کمبود اعتبار و بودجه در استان اصفهان مواجه هستیم و مشکل اصلی رکود مسکن در اصفهان، بانک‌ها و تامین اعتبار است.
به گزارش اخبار ساختمان، رحمت‌اله فیروزی‌پور با اشاره به رکود مسکن در استان اصفهان گفت: مصالح، زمین و اعتبارات نقدی سه عامل اصلی در قیمت مسکن به شمار می‌آیند که در حال حاضر نه تنها در استان اصفهان بلکه در کل کشور مشکل اصلی اعتبارات نقدی است.

وی تصریح کرد: در واقع باید مشکل بانک‌ها و تأمین اعتبارات در مرحله اول و در شرایط فعلی رفع شود زیرا بانک‌ها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و برای جهش مسکن مانع ایجاد کرده است.

کمبودهای ادامه‌دار بودجه استانی

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص جزئیات جلسه بیست و ششم نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید صادق ابطحی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با موضوع بررسی لایحه بودجه و مباحث نظارتی و فرهنگی برگزار شد.

وی در خصوص اعتبارات مالی بودجه استان اصفهان و همچنین احیای زاینده‌رود گفت: مباحث بودجه‌ای مربوط به رسیدگی امور مساجد و همچنین نیازهای بودجه‌ای استان مطرح شد که در هر صورتی با کمبود بودجه مواجه هستیم که البته باید با برنامه‌ریزی صحیح علاوه بر تأمین مالی از منابع استانی از بودجه دولتی نیز مساعدت بیشتری دریافت کرد.

مهر

برچسب ها:

بازار مسکن ،اصفهان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman