استاندار زنجان خبر داد:

واگذاری هزار واحد مسکونی به متقاضیان

واگذاری هزار واحد مسکونی به متقاضیان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۷ | ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

استاندار زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: یک هزار واحد امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، فتح‌الله حقیقی در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات گفت: متاسفانه دو سال گذشته که با ویروس کرونا درگیر هستیم و هنوز درمانی برای ان پیدا نشده و می‌طلبد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: رسانه بر تحقق این امر مهم اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان به واکسیناسیون کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد افرادی دارای ۵۰ سال به بالا در استان واکسینه شدند و واکسیناسیون افراد ۴۸ سال به بالا نیز از پایان هفته جاری آغاز می‌شود و طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته، واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی، خبرنگاران، رانندگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و کارمندان بانک‌ها نیز آغاز شده است.

حقیقی تاکید کرد: مراکز تجمیع و همچنین میزان واکسن دو موضوع مهم در واکسیناسیون است و استان زنجان از نظر کمّی، چهارمین و از نظر کیفی، اولین استان در واکسیناسیون کرونا است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۴۸ هزار نفر جمعیت، یک مرکز تجمیعی داریم، افزود: در خصوص میزان تزریق نیز توانایی تزریق روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن در استان را داریم.

استاندار زنجان تصریح کرد: هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان ۴۸ درصد است و هنوز وارد قله موج پنجم کرونا نشدیم و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت وجود رسانه توسط هر شخص و مدیری اگر به معنای واقعی عملیاتی شود، ابراز داشت: توفیق آن سیستم و مدیریت هم خوب بوده و عملکردها نیز به خوبی منعکس می‌شود.

استاندار زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: یک هزار واحد امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

حقیقی افزود: مجوز تامین مسکن برای خبرنگاران از محل طرح اقدام ملی مسکن گرفته شده که ثبت‌نام آن طی هفته‌های آینده انجام می‌شود.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman