مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد خبر داد:

تخریب ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی

تخریب ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۴ | ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: براثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در بولوار ابوذر غفاری این شهر فروریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.
به گزارش اخبار ساختمان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان اظهار کرد: سحرگاه امروز حادثه ریزش و تخریب منزل مسکونی ۲ طبقه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۰ به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر غفاری اعزام شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد افزود: به‌محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد حادثه در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰مترمربع که در آن گودبرداری انجام‌شده بوده رخ‌داده و به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در عملیات گودبرداری و مهار نامناسب دیوار مشترک با ساختمان دوطبقه مجاور، ساختمان مجاور آن به‌یک‌باره فروریخته بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه هنگام تخریب ساختمان کسی در منزل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

ظهوریان خاطرنشان کرد: امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز ، ایمن‌سازی محل را انجام داده و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌ خویش مراجعت کردند.

فارس

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman