اعلام آمادگی ایزی پایپ برای حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد

اعلام آمادگی ایزی پایپ برای حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۳ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد با استقبال گسترده ای از سوی فعالان صنعت ساختمان رو به رو شده است و گروه صنعتی ایزی پایپ نیز در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، استقبال گسترده صنایع فعال در حوزه صنعت ساختمان از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد باعث شده است تا برندهای بزرگ و مطرح در صنعت ساختمان به این رویداد توجه ویژه ای نشان دهند، در ادامه اعلام حضور برندهای مطرح در نمایشگاه ساختمان مشهد گروه صنعتی ایزی پایپ نیز برای حضور در این رویداد ساختمانی اعلام آمادگی کرده است.

بر اساس این گزارش؛ سرآغاز فعالیت مدیران گروه صنعتی ایزی پایپ به سال ۱۳۷۰ باز می گردد و بدون شک مدیران این مجموعه را می توان جزو بنیانگذاران و بانیان ورود تکنولوژی ساخت لوله پنج لایه در ایران تلقی نمود که نقش موثر و سازنده ای در بومی سازی این صنعت داشته اند.

پس از سالها تلاش در عرصه واردات، تولید و پخش لوازم بهداشتی ساختمان (لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی و ...) هدف گذاری موسسان و مدیران مجموعه براین شد که تجربیات سالها تلاش و تجربه در امر واردات، تولید و فروش را در قالب یک برند تجاری جدید که مالکیت آن مربوط به خود باشد را در اختیار گرفته و بر این باور بودند باری دیگر یک نام تجاری با کیفیت و یک حق انتخاب دیگر را در اختیار مشتریان قرار بدهند، اکنون محصولات با کیفیت با برند تجاری ایزی پایپ را در اختیار مشتریان قرار داده اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman