معاون راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

مشکلات مسکن مهر خوزستان رفع می‌شود

مشکلات مسکن مهر خوزستان رفع می‌شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۵ | ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان رفع می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدحسین پناهی‌فر در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر خوزستان اظهار کرد: مسکن‌های مهر، یک پتانسیل عظیم برای خانه‌دار شدن مردم بودند اما با توجه به شرایط زیرساختی در برخی از شهرها، استقبال چندانی از آن نشد.

وی افزود: این مشکلات زیرساختی با توجه به اقدامات اساسی انجام‌شده، تا پایان سال ۱۴۰۰ رفع خواهند شد و می‌تواند پتانسیل بسیاری خوبی برای حل مشکل خانه‌دار شدن باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در خوزستان مرتفع می‌شود.

پناهی‌فر تصریح کرد: با توجه به خدماتی که برای مسکن‌های مهر در خوزستان ارائه شده و زیرساخت‌هایی که در حال بهبود هستند، استقبال از این خانه‌ها در خوزستان بهتر شده است.

وی افزود: وقتی مردم می‌بینند که شرکت‌های خدمات‌رسان در سایت‌های مسکن مهر فعال هستند و این خانه‌ها از وضعیت نامناسبی که در گذشته داشتند، خارج شده‌اند؛ برای حضور در این خانه‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

پناهی‌فر خاطر نشان‌ کرد: قیمت خانه‌های مسکن مهر در خوزستان، خارج از تورم جامعه رشد داشته است و این موضوع نیز به بهبود شرایط مسکن مهر کمک کرده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مسکن مهر می‌تواند در کنار اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گرهی از خانه‌دار شدن مردم باز کند.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،خوزستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman