گام‌های هلدینگ آرین سازه به سمت خودکفایی؛

کارخانه فولاد امیر قم راه اندازی شد

کارخانه فولاد امیر قم راه اندازی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۴ | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

کارخانه فولاد امیر قم از زیرمجموعه های کارخانجات صنعتی هلدینگ آرین سازه با حضور وزیر اطلاعات و برخی مسئولان و مقامات استانی افتتاح شد.

به گزارش اخبار ساختمان، کارخانه فولاد امیر قم به مناسبت دهه مبارک فجر توسط وزیر محترم اطلاعات حجت الاسلام والمسلمین علوی، استاندار قم جناب آقای دکتر سرمست، معاون محترم امور صنایع وزارت صنعت جناب آقای صادقی نیارکی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر امیرآبادی فراهانی، مدیر کل صنایع استان قم جناب آقای سیجانی، معاونت محترم اقتصادی استان قم جناب آقای غضنفری افتتاح و به بهره برداری رسید.

این کارخانه که با ظرفیت تولید سالانه 19200 تن در زمینه تولید انواع محصولات فلزاتی از قبیل استراکچرهای فلزی و سازه های فلزی و با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال آغاز به کار کرده است که توانسته است برای یکصد نفر اشتغالزایی کند.

 



شرکت آرین سازه که در سال 84 و با اعتماد موسسین و مدیران شرکت به حضور نیروهای متخصص و متعهد در قالب مجموعه ای توانمند و در جهت تاثیرگذاری مثبت در عرصه عمران و صنعت کشور تاسیس شد، در حال حاضر با هدف اینکه بتواند نیازهای خود را در زمینه انبوه سازی تامین کند اقدام به تاسیس کارخانجاتی از قبیل فولاد امیر قم کرده است.

این هلدینگ همچنین در نظر دارد در ادامه راه کارخانه هایی از قبیل آسانسور، پله برقی و درب و پنجره و سایر کارخانه هایی که بتواند در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه تاثیر گذار باشد را نیز تاسیس کند.

 



فعالیت های آرین سازه از ۱۳۸۴ تا کنون که با ساخت صدها هزار متر مربع ابنیه پروژه های اداری، درمانی، ورزشی، مسکونی و آموزشی همراه بوده است نشان از توان بالای فنی و مالی این مجموعه دارد.

هلدینگ آرین سازه همواره در حال تحقیق و توسعه ارتقاء توان فنی و نیروی انسانی متعهد و تجهیزاتی خود در زمینه های اجرایی بوده است که حاصل همه موارد فوق اخذ رتبه ۱ در رشته ابنیه، رتبه ۳ تاسیسات و تجهیزات و رتبه ۵ آب و راه، از سازمان برنامه و بودجه کشور و پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، توسط این شرکت بوده است.

 


عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman