استاندار مازندران مطرح کرد:

طرح مسکن ملی مازندران مشکل زمین ندارد

طرح مسکن ملی مازندران مشکل زمین ندارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۳ | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

استاندار مازندران گفت: مازندران مشکل زمین در طرح اقدام ملی مسکن ندارد.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد حسین زادگان در جلسه شورای مسکن استان مازندران که با حضور مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: اراده دولت اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر بوده و مسکن مهر در استان مازندران در اکثر شهرستان ها به بهره برداری رسیده است و درصد کمی باقیمانده است.

وی یادآور شد: مشکلات پروژه های باقیمانده در این جلسه بررسی و اعتبار لازم برای اتمام پروژه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی تامین شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش دستگاه های اجرایی پرونده پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان سال بسته شود تا فقط بخش اندکی از مسایل مربوط به زیربنایی که باقی می ماند تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد.

حسین زادگان با اعلام این که در چند روز آینده بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر در رامسر تحویل متقاضیان می شود، عنوان کرد: مصوب شد با مدیریت معاون عمرانی استانداری، برنامه زمانبندی و عملیاتی اتمام پروژه های مسکن مهر تدوین و پیگیری شود.

وی خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته از استان مازندران، آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه، دریافت سود بالاتر از میزان مصوب در شورای مسکن از سوی بانک تجارت را ممنوع کرد.

حسین زادگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان مشکل زمین نداریم و در شهرستان ساری سقف اول انجام شده است و در برخی از شهرستان ها بتن ریزی شده و امیدواریم که در موعد مقرر تحویل متقاضیان شود.

استاندار افزود: از بیش از ۱۰ هزار ثبت نام شده، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر واجد شرایط بوده اند اما فقط ۸۱۱ نفر آورده نقدی داشته اند که این رقم باید افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: اقدام ملی مسکن، طرح بسیار خوبی است و اینکه در استان، زمین ها در داخل شهر ها و یا نزدیک شهر ها انتخاب شده، یک مزیت است.

حسین زادگان عنوان کرد: امیدواریم با اطلاع رسانی توسط صدا و سیما و رسانه های استان مردمی که در تهیه مسکن مشکل دارند از مزایای این طرح مطلع شده و بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman