استاندار مازندران مطرح کرد:

جای خالی فرهنگ سازی در ساخت‌وسازها

جای خالی فرهنگ سازی در ساخت‌وسازها
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۷ | ۱۳۹۹/۰۹/۰۵

استاندار مازندران گفت: نقش نظام مهندسی ساختمان باید به گونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد حسین زادگان در دیدار رییس و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با استاندار مازندران، با عنوان اینکه در حوزه ساخت ساز و پروژه های عمرانی استان می بایست هر چه بهتر از خدمات این سازمان به عنوان نهاد مؤثر فنی تخصصی بهره گیری شود، خاطرنشان نمود: از ظرفیت های نظام مهندسی باید بیش از این در پروژه های عمرانی و فنی استان استفاده شود.

او سازمان نظام مهندسی ساختمان را یک نهاد مرجع و دارای نقش و جایگاه موثر در حوزه ساخت و ساز دانست و افزود: نقش این سازمان باید بگونه ای ایفا شود تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند.

استاندار بر تعامل بیش از پیش سازمان نظام مهندسی با مدیران و مسئولین بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: باید برای افزایش کیفیت ساخت و ساز در استان فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در حوزه نظارت بر اجرا و کارشناسی باید از نقطه نظرات مختلف استفاده کرد تا بتوان موانع پیش رو را برطرف نمود، تاکید کرد: شرایط و وضعیت عمرانی استان می بایست بررسی و آنالیز تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی و برطرف کرد.

ایسنا

برچسب ها:

ساخت و ساز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman