بررسی ماجرای تخریب یک خانه در فسا

بررسی ماجرای تخریب یک خانه در فسا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۶ | ۱۳۹۹/۰۹/۰۲

مسئولان شهرستان فسا می گویند تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تخریب یک باب منزل مسکونی مربوط به اکنون نیست و این تصاویر مربوط به یک سال گذشته است.
به گزارش اخبار ساختمان، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده تخریب. یک باب منزل مسکونی در منطقه‌ای در شهرستان فسا توسط بولدوزر است. براساس آنچه که در فیلم مشخص است این واحد مسکونی در محلی احداث شده که از فضای شهری جدا است.

تصاویر منتشر شده مربوط به یک سال قبل است

رئیس اداره محیط زیست فسا گفت: تصاویر منتشر شده در خصوص تخریب منزل مسکونی در میان جنگل فسا مربوط به سال قبل بوده و این تصاویر اکنون و پس از گذشت یک سال منتشر شده است این در حالی است که تخریب جدیدی صورت نگرفته است.

بهنام محمدی در خصوص این واقعه تصریح کرد: فردی به عنوان محمد بردبار در آبان ماه سال ۹۸ نسبت به تخریب، تصرف و ساخت و ساز به میزان ۷۰ متر مربع از اراضی منابع ملی منطقه حفاظت شده میان جنگل فسا اقدام کردپس از طی روند قانونی و دریافت استعلام‌های لازم از اداره‌های منابع طبیعی و بنیاد مسکن شهرستان معین شد که اراضی مذکور جز اراضی ملی و خارج از طرح هادی روستای پانعل در منطقه میان جنگل شهرستان فسا است.

وی ادامه داد: تذکرات قانونی طی سال ۹۸ به فرد خاطی داده شد اما به علت عدم پایبندی به قانون و براساس دستور مراجع قضائی نسبت به تخریب دیوار چین‌ها اقدام شد البته این در حالی است که در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده فردی خود را صاحب منزل معرفی می‌کند که این موضوع اصلاً صحیح نیست و هیچکدام از افراد حاضر در این تصاویر صاحب منزل نبوده‌اند.

مهر

برچسب ها:

فسا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman