معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

مسکن مهر خرم‌آباد در مراحل پایانی است

مسکن مهر خرم‌آباد در مراحل پایانی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱ | ۱۳۹۹/۰۸/۲۸

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی لرستان گفت: مسکن مهر خرم‌آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد و تنها تعدادی از واحدهای مسکونی که مشکلات حقوقی و قضایی دارند تکمیل نشده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا پیامنی در ادامه اظهار داشت: مسکن مهر خرم‌آباد در مراحل پایانی خود قرار دارد و تنها تعدادی از واحدهای مسکونی که مشکلات حقوقی و قضایی دارند تکمیل نشده‌اند.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی موظف است که اقدام به جدول کشی، آسفالت خیابان‌ها و درست کردن پیاده رو است، افزود: ایجاد فضای سبز از وظایف این سازمان نبوده بلکه شهرداری خرم‌آباد با توجه به دریافت پول پروانه ساخت بایستی آن را انجام دهد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: برای تکمیل آسفالت خیابان‌های مسکن مهر خرم‌آباد با پیمانکار قرارداد ۵۵ میلیارد ریالی منعقد شده است و تا پایان سال این عملیات تکمیل می‌شود.

پیامنی با اشاره به اینکه این اداره کل اماده است که اراضی لازم برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و خدماتی را به صورت رایگان در اختیار ادارات مربوطه استان قرار دهد، تصریح کرد: در حال حاضر در این مجموعه تنها یک مدرسه در فاز اول و یک مسجد در فاز دوم توسط این اداره کل ساخته شده است.

فارس

برچسب ها:

مسکن مهر ،خرم آباد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman