چهار ماه از وعده های پیمانکار پردیس گذشت؛

وعده هایی که هنوز روی زمین مانده است

وعده هایی که هنوز روی زمین مانده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۲ | ۱۳۹۹/۰۸/۲۱

در حالی قرار بود نواقص برخی واحدهای مسکن مهر پردیس در اسرع وقت رفع شود که وعده و وعید یکی از پیمانکاران فاز هشت این شهر پس از گذشت حدود چهار ماه هنوز عملی نشده است.

به گزارش اخبار ساختمان،‌ اواخر تیرماه امسال طی گزارشی تحت عنوان تحویل واحدهای بدون آسانسور مسکن مهر توسط پیمانکار به مردم، به مصائب مالکان پروژه‌های فاز هشت پردیس (آسایش پارسه) پرداخته شد. در این گزارش مردم از تحویل ناقص واحدهای خود گلایه داشته و خواستار رسیدگی سریع مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به این مسئله شدند.

مدیرعامل پردیس نیز بلافاصله پس از انتشار گزارش، دستور رسیدگی به این موضوع و حل مشکلات مردم را به پیمانکار این پروژه داد و شخصا نیز از این واحدها بازدید کرد. اما با گذشت حدود چهار ماه از این اتفاق مالکان مسکن مهر از عدم رفع نواقص واحدهای خود خبر می‌دهند.

یکی از ساکنان واحدهای مسکن مهر فاز هشت آسایش پارسه در این‌باره گفته بود: واحدهای مسکن مهر این پروژه از سوی پیمانکار به صورت ناقص تحویل شده و پیگیری های متعدد برای رفع این نواقص بی فایده بوده است. مهم ترین مشکل این واحدها عدم نصب آسانسور است، این ساختمان ها چهار طبقه است و فقط چاله آسانسور دارند و هیچ کاری برای آنها نشده است.

وی با بیان این که راه پله واحدها هیچ حفاظی ندارد، افزود: سیم کشی برق واحدها، لوله کشی مربوط به فاضلاب، فلاش تانک، روشویی، دریچه کولر، قرنیز، سرویس بهداشتی فرنگی و... از جمله نواقص واحدهای تحویل شده از سوی شرکت آسایش پارسه است.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه در تحویل به موقع واحدها تاخیر داشته اما مالکان این واحدها باید حدود 6.5 میلیون تومان سود دوره مشارکت را پرداخت کنند.

یکی دیگر از مالکان این واحدها، فرونشست زمین را مشکلی برای ساکنان عنوان کرد و گفت: چند وقت قبل یک دستگاه ماشین سنگین عمرانی از کوچه عبور کرد و باعث فرونشست زمین و شکسته شدن لوله های فاضلاب شد، الان در پایین کوچه فاضلاب بیرون زده و هرچه برای رفع این معضل پیگیری می کنیم به ما می گوید این آب فاضلاب نیست، آب زیرزمینی است! در حالی که به چند متری این آب به دلیل بوی بد آن نمی‌توانیم نزدیک شویم.

وی گفت: در یکی از واحدها پیرزنی زندگی می کند که به دلیل نبود آسانسور چهار ماه است نتوانسته از طبقه چهار پایین بیاید. از مدیرعامل شرکت عمران پردیس می خواهیم که به صورت مستقیم به این موضوع ورود پیدا کرده و مشکل مالکان مسکن مهر را حل کند.

وی همچنین با اشاره به عدم نصب آیفون برای واحدها، گفت: اگر مهمانی داشته باشیم باید چهارطبقه را پایین برویم و در را باز کنیم.

حدود چهار ماه از این ماجرا می‌گذرد و به نظر می‌رسد پیمانکار قرار نیست نواقص واحدها را رفع کند و لازم است مدیرعامل شرکت عمران پردیس شخصا به این موضوع ورود پیدا کند. در سایر فازهای شهر پردیس از جمله 11 و 9 نیز چنین مواردی از سوی مالکان مسکن مهر مظرح شده که طی روزهای آینده گزارش‌های مربوط به عدم پایبندی پیمانکاران به تعهدات منتشر خواهد شد.

تسنیم


برچسب ها:

مسکن مهر پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman