عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

وجود 275 گود پرخطر در شهر تهران

وجود 275 گود پرخطر در شهر تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۳ | ۱۳۹۹/۰۸/۱۵

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از تعدادی از گودهای پر خطر منطقه ۲ بازدید کرد و اقدامات شهرداری منطقه در خصوص ایمن سازی این گودها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد سالاری، در این بازدید که شهردار و مدیران منطقه ۲ نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت اهتمام شهرداری بر ایمن سازی گودهای پرخطر گفت: معضل گودهای رها شده در تهران بسیار تهدیدآمیز است و شهرداری می‌بایست از تمام ظرفیت‌ها و قانونی برای تعیین تکلیف گودهای رها شده استفاده کند.

وی با اشاره به وجود ۲۷۵ گود پرخطر در سطح شهر تهران، افزود: با توجه به اینکه گودهای پرخطر نه تنها ایمنی همسایگان را تهدید می‌کند بلکه برای عابران پیاده و همچنین تجهیزات شهری نیز دارای خطر است.

سالاری در بازدید از گود پرخطر و رها شده در بلوار مرزداران، گفت: خوشبختانه با نظارت و پیگیری شهرداری منطقه ۲ و اخطارهای قانونی ابلاغ شده، مالک ایمن سازی و مقاوم سازی گود را آغاز کرده است.

حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ در این بازدید با اشاره به اولویت منطقه در ایمن سازی گودهای پرخطر گفت: در راستای سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر اهتمام جدی نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی گودهای پرخطر، شناسایی و رفع خطر این گودها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی برای ایمن سازی گودهای پرخطر برای افزایش رفاه و ایمنی شهروندان انجام می‌شود، افزود: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و بازدیدهای صورت گرفته توسط نواحی، اخطارهای قانونی به مالکین ابلاغ شده است و چنانچه آنها نسبت به رفع خطر و ایمن سازی گودها در فرصت‌های اعلام شده اقدام نکنند، شهرداری نسبت به پر کردن گودها یا تعیین تکلیف آنها اقدام خواهد کرد.

رحمانی گفت: ایمن سازی گودهای پرخطر نیازمند مشارکت‌های مردمی است افزود: کلیه گودهای منطقه توسط کارشناسان نواحی به صورت مستمر بررسی و تذکرات لازم به مالکین مبنی بر رعایت موارد ایمنی ابلاغ می‌شود و امیدواریم با همکاری مالکین گودهای رها شده با شهرداری، طی سه یا چهار ماه آینده شاهد تعیین تکلیف معضل گودهای پرخطر باشیم.

مهر

برچسب ها:

گودهای پرخطر ،تهران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman