14 تا 17 آبان ماه؛

مسابقات آزاد «نماچینی آجر» برگزار خواهد شد

مسابقات آزاد «نماچینی آجر» برگزار خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۵ | ۱۳۹۹/۰۸/۰۶

مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری «نماچینی آجر» در تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در اصفهان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، آرش اخوان طبسی در نشست خبری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری «نماچینی آجر» در اصفهان با اعلام خبر برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با افتتاح رسمی سالن جدید نمایشگاه اصفهان و برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات ساختمانی در این محل جدید برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره نخست این مسابقات، افزود: دوره نخست این مسابقات سال گذشته با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین الملی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات با همکاری اداره کل فنی حرفه ای استان و بخش خصوصی نمونه موفق همکاری بخش دولتی و خصوصی است که گامی ارزنده در گسترش و پیشرفت صنعت ساختمان خواهد بود.

اخوان با بیان اینکه ۵۴ آموزشگاه دولتی و ۱۳۰۰ آموزشگاه فعال در استان اصفهان مشغول ارائه آموزش هستند، تصریح کرد: تعهدات آموزشی ما در سال حدود ۱۱ میلیون نفر ساعت و ۶۰ هزار نفر دوره در سطح استان اصفهان است که این آموزشها در قالب ارائه آموزش به افراد جویای کار و شاغلین حوزه های مختلف ارائه می شود.

وی افزود: برای شاغلین صنوف برنامه های متعددی وجود دارد که به منظور ارتقا و بهره وری شاغلین برای دو هدف ارتقا و پایداری شغل افراد ارائه می شود. همچنین برای شاغلین به ویژه همکاری با بخش های خصوصی نیز آموزش های لازم ارائه می شود.

مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان برگزاری مسابقات را یکی از راه های ایجاد مهارت اندوزی و ترغیب جوانان دانست و گفت: سالهاست که مسابقات ملی و جهانی مهارت در سطح کشور و دنیا برگزار می شود.

اخوان افزود: در مسابقات آزاد برخلاف مسابقات ملی و جهانی، هیچگونه محدودیتی برای حضور افراد از جمله شرایط سنی خاص در نظر گرفته نمی شود و تمام صاحبان ایده های مختلف در این حوزه می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی خبر داد: تاکنون چندین دوره مسابقات مختلف با همکاری بخش های خصوصی در استان اصفهان انجام شده که می توان به مسابقات آرایش مردانه، گل آرایی، نما چینی آجر، تعمیر لوازم خانگی و مسابقات کافی شاپ و نوشیدنی سرد اشاره کرد.

مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان با تاکید براینکه درنظر داریم این دست مسابقات را به یک برند ملی تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: سعی بر این است که در این دوره از مسابقات آزاد از حالت روتین بودن خارج شده و به افراد برگزیره در زمینه اشتغال زایی کمک شود.

اخوان با بیان اینکه تا ۴۸ ساعت پیش از شروع مسابقه افراد زمان دارند که طرح های خود را ثبت کنند، افزود: تا این لحظه ۱۹ نفر شرکت کرده اند و امیدواریم همانند سال گذشته شرکت کنندگانی از دیگر کشورها نیز اعلام آمادگی کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman