مزایای استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون

مزایای استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۳۴ | ۱۳۹۹/۰۷/۱۴

رنگ طلایی لوكس‌ترین رنگ دنیاست پس این طبیعی است که به دنبال استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل باشید.
به گزارش اخبار ساختمان، اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون سبب ایجاد یک فضای شیک و موقر خواهد شد. اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی اصولی دارد. در این بخش اصول اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی را خواهیم گفت.

دکوراسیون منزل به رنگ طلایی

از رنگ طلایی برای دکوراسیون بسیار استفاده می‌شود. اگر این رنگ به درستی بکار گرفته شود، گرمای ملایم اما پرجلایی را به فضای اتاق اضافه می‌کند و سبب زیبا شدن فضا می‌شود اما در صورت عدم رعایت تناسب، این رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده می‌کند و یک خانه طلایی افراطی را ایجاد می‌کند.

استفاده از رنگ طلایی برای سالن پذیرایی

طراحی داخلی سالن پذیرایی اهمیت بیشتری نسبت به سایر فضاها دارد. استفاده از رنگ طلایی در سالن پذیرایی فضایی مجلل را ایجاد می‌کند. در پذیرایی بهتر است رنگ طلایی را به صورت ترکیبی به کار ببرید و با رنگ‌های آبی و مشکی ترکیب کنید.

ترکیب سفید و طلایی برای طراحی دکوراسیون

سفید یک رنگ خنثی است. بنابراین افراد برای طراحی داخلی دکوراسیون از این رنگ کنار رنگ دیگر مانند طلایی استفاده می‌کنند تا دکوراسیون شیک و مدرن به نظر برسد.

ترکیب رنگ طلایی و سبز در طراحی داخلی

یکی از دلنشین‌ترین فضاها حضور رنگ سبز در کنار طلایی است. این ترکیب فضا را چشم‌نواز و آرام‌بخش می‌کند. این ترکیب بیش‌تر در فضاهای کلاسیک دیده می‌شود به خصوص این که از پارچه‌های مخمل سبز استفاده کنید.

استفاده از رنگ طلایی در اتاق خواب

ایجاد احساس آرامش در اتاق‌خواب در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. رنگ طلایی پر زرق و برق است و بهتر است برای اتاق‌خواب در اکسسوری‌ها، کوسن‌ها و پرده‌های اتاق‌خواب از این رنگ استفاده شود. اگر لوازم اتاق‌خواب ساده باشد بهتر است از یک کاغذدیواری طلایی شلوغ برای دیوار اتاق‌خواب استفاده کرد.

دلتا

برچسب ها:

دکوراسیون ،رنگ طلایی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman